Visserstraat 38A

Mystery shopper

Lees
waarom

Theo Rozendal beoordeelde op 2019-08-17

Prima producten. Ik heb Evika ontvetter en Evika ontkalker gebruikt in de badkamer. Gekeken naar 't filmpje op YouTube. Ik ben zeer tevreden. Doet wat het moet doen! Aanrader dit spul!

Heidi van der Velden beoordeelde op 2019-08-11

Goeie service, snelle levering, goed verpakt voor verzending.

Anka Roza beoordeelde op 2019-08-03

Snelle levering en goede kwaliteits producten!

Roelie Donker beoordeelde op 2019-08-02

Uitstekende producten, goede instructies en prima overleg en advies over producten en werkwijze. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Willy van Boekel beoordeelde op 2019-08-01

Heel tevreden over de snelle levering en de fijne producten!

Fred Jansen beoordeelde op 2019-07-28

Werken met de vloer-mop eco is heel prettig en heel erg tevreden over de Evika ontvetter eco maakt heel goed schoon zonder strepen achter te laten, ik zou het iedereen aanraden om je huis op deze manier schoon te maken. (Top spullen)

Sjors R.M. Chambone beoordeelde op 2019-07-21

Een prima bedrijf voor zowel thuis als zakelijke schoonmaak producten. Het levert snel en is flexibel als je na de online bestelling nog wat extra nodig hebt. Dat werd snel bijgevoegd en uitgeleverd.

A Poot beoordeelde op 2019-07-20

fijn kontakt gehad per telefoon er is mij geadviceerd een emmer te nemen inplaats van twee
snel geleverd product ziet er goed uit

MS beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden over de levering, de persoonlijke kaartje en de instructies op internet.

Elly Hausmanns beoordeelde op 2019-07-15

Hallo
Van bestelling tot bezorging Top!!

Tony Ossendorp beoordeelde op 2019-07-03

Goede kwaliteit en super voorlichting. Heel tevreden over de behaalde resultaten van schoonmaaksysteem ramen binnen.

M Van Rijsingen beoordeelde op 2019-07-02

Ik ben super tevreden met de schoonmaakspullen die ik tot nu toe heb gekocht. Werkt allemaal super gemakkelijk en snel. Ik kan iedereen deze produkten aanraden. De instructie filmpjes leggen precies uit hoe je eea kunt gebruiken. Ik wist niet dat poetsen zo gemakkelijk kon zijn. Een hele tevreden klant!

Tim beoordeelde op 2019-07-01

Product is geweldig, betaalbaar en snelle levering.

Jolanda van den Bosch beoordeelde op 2019-06-28

Een goed product en snelle levering. Maar vooral het persoonlijke briefje van Jaap bij de bestelling vind ik een teken van service.

Anna Hulsebosch beoordeelde op 2019-06-28

Bestelling razendsnel geleverd! Goede voorlichting en informatie op YouTube filmpjes. Tips en tricks en je mag/kan altijd een vraag stellen die worden keurig beantwoord.......want in de schoonmaakwereld valt nog veel te leren, zo blijkt

Julia Smeehuijzen beoordeelde op 2019-06-27

De uitleg op de video is goed. Ook voorkomt De uitleg dat je teveel schoonmaakmiddel gebruikt. De geur is prettig. De badkamer begint er al top uit te zien .

Tony beoordeelde op 2019-06-24

Kochten Evika reiningsproduct voor schoonmaken van grote natuurstenen vloeroppervlakken. Samen met het Evika Systeem Plus en Tronic moppen, ook uit deze webwinkel, krijgen we keer op keer een mooi resultaat. Schoon en streeploos. De duidelijk instructie(video) helpt bij de eerste keer gebruiken.

Bernadette Bauer beoordeelde op 2019-06-23

Directe en persoonlijke service en vlotte verzending. En kwalitatief zeer goede producten!

J.A Duizer-Jens beoordeelde op 2019-06-17

De wringer vindt ik zo wankeling bevestig op de emmer je kan het niet strak aantrekken.

Reactie van Schoonmaakgoeroe:
Goedemiddag,
Als ik uw reactie lees dan begrijp ik iets niet. Waarom trekt u als u niet tevreden bent niet bij mij aan de bel. U heeft zowel mijn telefoonnummer als mail adres. Ik ga heel ver in klanttevredenheid. Als er een probleem is dan los ik dat simpelweg op.
De wringer is een kwalitatief zeer hoogwaardig product. Een eigenschap van de wringer is dat hij zeer stabiel is. Als dit in uw geval niet zo is, dan kan het zijn dat of hij niet op de juiste manier is bevestigd of dat er mogelijk een fout in de wringer zit. Hoe dan ook de wringer moet het gewoon doen en als er een probleem is dan los ik dat graag op.

Het is uiteraard uw goed recht een negatieve review te schrijven. Persoonlijk vind ik het meer de schoonheidsprijs verdienen dit te doen als een probleem niet opgelost wordt. In uw geval heb ik hier geen kans voor gekregen. Zoals gezegd wil ik het graag oplossen.

Jaap Niezen

Tjibbe beoordeelde op 2019-06-16

Zeer tevreden, producten snel in huis en goede kwaliteit. Ik kan de producten zeker aanraden!