Schuifwandmaken.nl

Schuifwandmaken.nl

Creƫer je eigen sfeer met onze schuifwanden. We maken je schuifwand helemaal op maat in de uitvoeringen: Basis design prints uit de basiscollectie, een schuifwand op RAL kleur of een schuifwand met een fotoprint. Unieke schuifwanden met een snelle levering!
Schuifwand Basiscollectie, Schuifwand RAL kleur, Schuifwand Fotoprint

• M.J. Meulenkamp
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Correcte behandeling en levering.

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt voor jullie 5 sterren! Geniet van jullie schuifwand :)!

• Dionne Smit
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Origineel, snel en zeer netjes

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Heel veel plezier met je prachtige schuifwand! Bedankt voor je beoordeling.

• Hoe beoordeel je Schuifwandmaken.nl?

• Luc Wijnhoven
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Heel fijn contact. Omdat ik twee keer dezelfde hoogte en 2x dezelfde lengte had opgegeven werd ik nog gebeld om te vragen of dat wel klopt. Vooraf ook een aantal proefmonsters opgevraagd van deurpanelen. Deze werden heel snel opgestuurd. Ook nog een aantal emails gestuurd over de maten van de profielen. Ook hier werd ik heel snel over benaderd met het antwoord. Uiteindelijk gekozen voor een fotoprint op de deur. Ik had alleen problemen met versturen omdat het een hele grote hoge resolutie foto was. Contact opgenomen en het was geen enkel probleem. Ik kon hem ook via WeTransfer sturen. Daarna binnen een dag een bericht terug ontvangen dat de foto goedgekeurd was en een uitstekende resolutie had. Daarna de bestelling geplaatst en betaald. Enkele weken later werd de deur bezorgd. De deuren zijn perfect. Ze rollen heel erg soepel en de foto opdruk is super scherp en prachtig van kleur. Dat maakt de foto verspreid over 4 deuren met een totale afmeting van 4 meter breed en 194 cm hoog adembenemend mooi. Bijna alsof je zelf weer op die plek staat. Super tevreden over de service, de vriendelijke mensen achter Schuif en het prachtige product welke ze afgeleverd hebben.

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt voor deze mooie omschrijving! Helemaal zoals het gegaan is, wij zijn blij te horen dat alles zo naar tevredenheid is verlopen. En de ervaring zoals je hem omschrijft 'alsof je weer op die plek staat' is precies de reactie waar wij op hopen. Veel woonplezier met jullie schuifwand!

• Frank van Dansik
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Prima verhouding prijs/kwaliteit, snelle levering en vakkundige montage.

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt Frank! Veel plezier met jullie wand.

• wytze propsma

Jazeker

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt voor je beoordeling Wytze! Blij mee hoor!

• Ilona Klopping
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Denken mee, houden zich aan de regels, zijn netjes en super snel.

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt Ilona! Veel plezier met jullie schuifwand :).

• Joep Tadema
    Geverifieerde klant van Schuifwandmaken.nl

Heel goed meedenken van medewerkers Schuif!

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Bedankt voor je beoordeling Joep, echt een prachtige wand geworden. Veel woonplezier!

• Jelte Hitzert

Goed contact, duidelijk, helder

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

Super bedankt dat je ons wilde beoordelen! Veel plezier met jullie wand.

• Patricia Selles

Goede service

Bedankt voor de sterren!

• Hans Driessen
    Review voor Schuifwandmaken.nl

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

Antwoord van Schuifwandmaken.nl

En zo hoort het toch ook ;)! Bedankt voor je beoordeling, daar zijn wij blij mee!