Scooteritalia.nl

Lidmaatschap per 01-04-2017 stopgezet

8,0

• P.zweers
    Review voor Scooteritalia.nl

In maand okt van 2016 een scooter besteld, in dezelfde maand ook een aanbetaling gedaan, tot op heden nog geen scooter, en krijg geen contact met het bedrijf. Via een ander bedrijf geprobeerd, en die kregen uiteindelijk een reactie dat hun netwerk eruit lag. Na eindelijk hun toch nog aan de telefoon te hebben gehad, een afspraak gemaakt, maar helaas weer niet nagekomen, en kan ze weer niet bereiken. Het valt me op de alle recensies positief zijn, en heb eerder wel degelijk soort gelijk verhaal gelezen. Maar deze zijn niet meer te vinden. Echter komt mijn recensies niet door. Hopelijk deze wel. Of ik besodemieter ben of het onkunde is van dit bedrijf? Ik heb geen idee, ik ga ervanuit van elk bedrijf dat de communicatie goed verloopt, en dat ik iemand kan spreken.

• Ian besters
    Review voor Scooteritalia.nl

Vandaag vespa bezorgd met volle tank en goede uitleg! Heel tevreden. Groetjes uit Vlissingen

• Isabel
    Review voor Scooteritalia.nl

Goede levering van de scooter en goede monteur. Ruim 1,5 jaar de scooter bij scooteritalia. Heel tevreden mee!

• Hans Ter Wille
    Review voor Scooteritalia.nl

Prachtige flash retro scooter besteld. Ontzettend vriendelijke klantenservice, gratis geleverd en na 3 dagen al in huis. Helemaal toppie!