Scooteronderdelenwinkel.nl

Scooteronderdelenwinkel.nl

Wij leveren specifiek onderdelen en accessoires voor bijna elke chinese scooter.
8,4
Filter 520 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 518 met beschrijving

• Ruud
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Lage prijs, artikel daadwerkwerkelijk op voorraad, snelle reactie van de klantenservice, artikel snel ontvangen

• scootertje
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

lange levertijd. niet van op de hoogte gebracht

• Hoe beoordeel je Scooteronderdelenwinkel.nl?

• Martin Pullen

Prachtig, zeer professioneel.👍

• Denise Wiesner
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Snelle levering en ook vriendelijke bezorger

• Paul McKerrell
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Ik krijg mijn bestelling na 10 dagen,Ik moest 3 keer bellen ,zegt elke keer hij word vandaag verzonden .
    Goed product ,mooi prijs maar slecht communicatie

• Tonny Denis

Eerlijke prijzen

• Justin b
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Geen reacties op email, ruim week na beloven dat het verzenden zou worden pas ontvangen en producten voldeden niet aan verwachten. Goedkope versie van aliexpress dit bedrijf

• ROB Kloeg
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Ik heb de bestelling niet binnen

• Valentina Delogu
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Ik heb besteld bij jullie, en ik heb meerdere keren gebeld omdat ik de helm wou omruilen voor een andere maat. Meerdere keren heb ik gebeld en niemand nam op. Ook heb ik meerdere keren zo’n contact bericht via de site gestuurd en zelfs nog een mail! en er stond binnen 24 uur reactie, maar die 24 uur is al heel lang voorbij.

• A

• Arjan Rook
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Snelle levering alles paste en werkt weer perfect

• Karin Uebachs

Zeer lang moeten wachten

• Kurt Aspeslagh
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Alles goed doch lange levertermijn

• Jort
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Mijn bestelling werd eerst niet verzonden. Na meerdere mails te hebben moeten sturen, zonder een enkele reactie terug te hebben gekregen, werd mijn pakket uiteindelijk na, volgens mij, een ruime week pas opgestuurd. Het scooteronderdeel (een klein haakje met rubbertje), kwam onvolledig aan (nooit het rubbertje ontvangen) en in de doos van een accu, waardoor ik ook nog thuis diende te blijven terwijl het prima door de brievenbus had gepast.

• Bob Van Hoolwerff
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Netjes bestelling ontvangen, was zelfs uitgebreider dan ik vermoede. Post.nl is daarintegen wel weer wat trager dan de webshop

• K Drenth
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Duurt veel te lang het bezorgen een week later ?

• Henk Benes
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Moest 2weken wachten op mijn bestelling, en het ging om een noodzakelijke bestelling. Na 4 dagen ff gemaild naar hun, maar geen reactie. Na 11 dagen nog maar eens gemaild, en tot heden geen reactie. Ik vind dit een heel kwalijke zaak, en ik bestel nooit meer iets op scooteronderdelen.nl

• PF
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Bestelling duurde wat langer dan aangekondigd. Maar de rest was prima

• Stefan Schaap
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Scooterhelm is geleverd hele mooie helm en snel geleverd. Top bedrijf om hier je spullen te bestellen.

• Rob Buiter
    Geverifieerde klant van Scooteronderdelenwinkel.nl

Op mijn mail geen reactie gehad . Toen maar gebeld en werd gezegd dat het bestelde artikel donderdag binnen zou zijn. Helaas werd dit vrijdag. Dus 1,5 week moeten wachten op een kleine bestelling