Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Screendoek op maat heeft 35 5 ster reviews 35
Screendoek op maat heeft 1 4 ster reviews 1
Screendoek op maat heeft 0 3 ster reviews 0
Screendoek op maat heeft 0 2 ster reviews 0
Screendoek op maat heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anja Voorwinden

    Wat een prettig bedrijf! Vanmorgen een screendoek besteld voor onze achterdeur en vanmiddag keurig afgeleverd. Ik ben echt verrast door de goede en snelle sevice. Het is buiten 38 graden en hoe fijn is het om het doek snel te kunnen gebruiken. Complimenten!

  2. Ingrid

    Echt top geregeld! Vanochtend besteld. Rond de middag kwam een medewerker het brengen en dat bij een graad of 38! Inmiddels hangt het doek dan ook. Het ziet er keurig uit. Ik kan deze zaak dan ook bij iedereen aanbevelen!

  3. Hoe zou je Screendoek op maat beoordelen?

  4. Hans Kort

    Was een klijn foutje gemaakt ronde ogen met zuignappen wat tourniquets moesten zijn. Maar dit werd na een paar foto's direct zonder morren netjes opgelost.

  5. Anna Pasmans

    Super tevreden en zeer snel geleverd TOP

  6. Ria Ververs

    Nette snelle levering. Alleen zijn er twee zuignappen die steeds losschieten. Zijn ook niet mooi rond. Wel een goede oplossing voor het raam om de zon en warmte buiten te houden

  7. Edward

    Ik had op 12 juni 3 scheendoekken besteld, maar deze waren op vrijdag 19 juni nog niet bezorgd door de DPD. De zaak werd zeer netjes afgehandeld en ik werd zelf regelmatig gebeld over de status van het onderzoek over het zoekgeraakte pakket. Maar door de hitte van de afgelopen dagen werd er besloten om het onderzoek niet langer aftewachten en de door mij bestelde scheendoekken werden opnieuw opmaat gemaakt en 24 juni werden ze opnieuw naar mij verstuurd, maar nu met PostNL. En op 25 juni werden deze netjes bij mij afgeleverd. Goede service waar heel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen