Sea Moss Mountain

Sea Moss Mountain

Sea moss mountain bestaat nu iets langer dan een jaar. Het heeft veel trouwe klanten die vaker bestellen en blij zijn met de kwaliteit van de producten. Sea moss mountain biedt verschillende natuurlijke superfoods aan die gezien kunnen worden als voedingssupplementen. Deze webshop focust zich vooral op het verkopen van gel gemaakt van zee wier (oftewel sea moss gel).

Sea Moss (ook wel Irish Moss genoemd) is een zeewier dat groeit in de Caribische Zee en bevat 92 verschillende mineralen en vitaminen. Het is zeer voedzaam en kan worden gezien als een natuurlijke multivitamine die veel voordelen heeft. Kortom, het is een superfood dat ook nog eens een veganistische en glutenvrije bron van voedingsstoffen is.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur