Besteld en betaald op 30 maart. Onmiddellijk bevestiging gekregen. Daarna niets meer. Vandaag proberen te bellen, de telefoon werd ingehaakt en daarna nooit meer bereikbaar. Ook op WhatsApp geen reactie en geen ontvangst. Nooit bevestiging gekregen dat de bestelling verzonden was en uiteraard niets ontvangen. Zeer slechte ervaring. Hopelijk komt er spoedig reactie en terugbetaling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Katty
- Adolf Clement Trogh
Correcte levering.
Hoe zou je Seafoodmarkt beoordelen?
- joseph luyckx
alles vers en kwaliteitsvol
- Marianne van der Kolk
Altijd op tijd, super verse vis,al jaren lang.Alleen jammer,dat sommige soorten vis niet meer te bestellen zijn.
- Peter van Eupen
3 kg Langoustines 7-11/kg besteld en betaald, en 3kg 8-12/kg geleverd,zonder enige uitleg.
- Karin Verbist
Eerste bestelling, alles was tip top in orde, super vers en zeer mooie kwaliteit. Wat ik miste was communicatie met de vervoerder. Levertermijn was tussen 8 en 18 u, geen bericht wanneer ongeveer. Levering was wel op tijd, rond 9u30