SecurityPunt

SecurityPunt

Bij ons vind je alles terug wat met het beveiligen van jouw woning te maken heeft. Denk aan cilindersloten, deurbeslagen met kerntrekbeveiliging, beveiligingssystemen zoals alarm en camerabeveiliging, hang- en sluitwerk en nog veel meer. Kies voor Security Punt voor een gerust en veilig gevoel.
deurbeslag kluizen cilindersloten
8,9
Filter 92 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Patrick
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Goede service en mooie producten

• Adriaan Van Gammeren

Goed product goed geleverd

Antwoord van SecurityPunt

Hi, bedankt voor je positieve bericht!

• Hoe beoordeel je SecurityPunt?

• M G
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Er was bij bestelling iets fout gegaan. Na overleg teruggestuurd en nieuw product besteld. Kosten voor het terugsturen en versturen zijn door de leverancier betaald. Vriendelijke mensen aan de telefoon en goed bereikbaar.

Antwoord van SecurityPunt

Hi, bedankt voor je positieve bericht!

• Ronald Groenewege
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Goed product, makkelijk te bestellen, betalen en snelle levering.

Antwoord van SecurityPunt

Hi Ronald, bedankt voor je positieve bericht!

• Anoniem
    Review voor SecurityPunt

De hele wereld kan meelezen wat je besteld hebt dankzij AdChamp meldingen onder in het scherm. :(

Antwoord van SecurityPunt

Beste, wij vinden het enorm jammer dat je dit zo hebt ervaren. AdChamp is een onderdeel van onze marketing aanpak maar wij begrijpen je standpunt. We hebben het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling en we gaan dit zeker aanpassen, waardoor je bestelling niet meer te zien zal zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak, wij hopen je in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.

• Onno Boven
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Goede prijs en snelle levering

• Johannes
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Snelle service en mooie prijs!

Antwoord van SecurityPunt

Hartelijk dank voor je review!

• Harrie
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Beloofde levertijd niet gehaald, volgende dag is 6 dagen geworden. Informatie op site incorrect wat betreft levering, moest 25 euro nabetalen voor verzending

Antwoord van SecurityPunt

Beste Harrie, bedankt voor je review. Jammer dat je niet volledig tevreden bent. Zoals op onze website staat vermeld kunnen meerpuntssluitingen enkele door speciaal transport geleverd worden vanwege de afmetingen. Wellicht heb je deze informatie over het hoofd gezien. De vertraging is dan ook ontstaan doordat er een verkeerde leveringsoptie geselecteerd was en de communicatie hierover. Mocht je nog vragen hebben, kan je ons het snelst bereiken via support@securitypunt.nl

• Tom
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Cilinder met draaiknop bijbesteld. Heldere communicatie over de levertijd en op tijd en goed verpakt geleverd.

Antwoord van SecurityPunt

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het fijn hebt ervaren.

• Lute Veneboer

Kwalliteit en snelle verzending

Bedankt voor review!

• Annelies de Man
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Antwoord van SecurityPunt

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het product goed bevalt

• bart zwiers
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

snel en goed geleverd en was makelijk te vervangen

Antwoord van SecurityPunt

Hi Bart, bedankt voor je positieve bericht!

• Marianne
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

direct benadering voor meer duidelijkheid over order, daarna snelle levering, producten zijn goed en keurig verpakt.

Antwoord van SecurityPunt

Bedankt voor je review Marianne!

• Henk

Snelle levering, makkelijk op te halen in De Meern

Antwoord van SecurityPunt

Bedankt voor je review Henk!

• W.H. Polet
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Ik had vragen over de installatie van de AXA Digitale deurspion DDS2 en die werden erg goed beantwoord.

• G Mets
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Zojuist mijn slot ontvangen. Keurig verpakt, duidelijk. Bedrijf is sneller als de bezorger. Slot was in 5 minuten omgezet. Dit bedrijf is een voorbeeld voor enkele andere bedrijven die er wel een puinhoop van maken. Ik zou hier een volgende keer weer bestellen. Bestelling is keurig en snel verwerkt. Toppertje. Ben heel tevreden. (kreeg de sterren niet meer verandert?) ik zet het op 5 sterren.

Beste G Mets,

Volgens ons systeem is de order op zaterdag 6 januari geplaatst. Op maandag 8 januari is de order verzonden dat betekend dat u de order vandaag 9 januari zult ontvangen. U heeft een track & trace ontvangen waarin de status van je bestelling te volgen is.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Sadettin Yetiskin
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Snelle levering en goede prijs en kwaliteit.

Bedankt voor de review!

• John
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Goede service. Bestelde item werd later geleverd maar kreeg daar
    op tijd een mail van.

Antwoord van SecurityPunt

Bedankt voor je review John!

• Henk Veenstra

Nee ging supersnel

• Fred
    Geverifieerde klant van SecurityPunt

Snelle levering zoals ik gewend ben