Ik heb een erg goede ervaring met SediaXL. De website is overzichtelijk en het assortiment is modern en stijlvol. Het bestellen verliep eenvoudig en de communicatie over de levering was duidelijk. De kwaliteit van de producten viel positief op en alles zag er netjes afgewerkt uit. Ook de klantenservice reageert vriendelijk en behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar comfortabele en stijlvolle meubels.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emilie
- Babette
Geweldige klantenservice. Ze reageren altijd binnen 15 minuten.
Hoe zou je SediaXL beoordelen?
- Coen
5/5 sterren
- Rogier
Snelle levering binnen 6 dagen
- Corina
Ik heb gisteren bij het bestellen per abuis een onjuiste postcode vermeld dus ook het onjuiste adres. Diverse emails gestuurd maar deze komen niet aan bij sediaXLspammelding, telefonisch niet bereikbaar nummer vermeld onder webwinkelkeur is niet bekend.Klantenservice is dus op geen enkele manier bereikbaar. Ik kan mijn adres dus niet wijzigen en mijn bestelling dus ook niet annuleren.Hoop snel iets via deze manier van SediaXL te horen!!! Ondertussen netjes een mail ontvangen ,het probleem wordt opgelost!!!
- Jokelientje
Atlijd teverden over deze winkel.