Seed Sister

Seed Sister

Bekijk alle reviews en keurmerken van Seed Sister en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 24-09-2020 stopgezet

• Miss
    Review voor Seed Sister

Snelle levering, super klantenservice.

• Ken
    Review voor Seed Sister

Als Nijmegenaar een bestelling willen plaatsen maar dat liep niet zo soepel omdat bun website nog in de maak was. Via whatsapp waren wij er zo uit en mn bestelling heeft Gijs zelf bij mij thuis afgegeven. Echt wereld service! Topbedrijf!

Antwoord van Seed Sister

Super om te horen dat wij je blij hebben kunnen maken met de bestelling, wij wensen je er veel plezier van en zie je uiteraard graag weer bij ons terug! Altijd welkom!

• Dutch Auto Flowers
    Review voor Seed Sister

Goede service, snelle afhandeling, uitstekende communicatie.

• R Geurts
    Geverifieerde klant van Seed Sister

Ondanks de Corona snelle levering

• Jay
    Review voor Seed Sister

De levering werd gevolgd en zeer snel. De souvenirzaden en ook wat extra's. Dank je wel . SEEDSISTER

• Raymond
    Review voor Seed Sister

Hele goede service en denken met je mee, echt super!!!

Antwoord van Seed Sister

Bedankt Raymond, blij om te horen dat we je van dienst hebben kunnen zijn! Alvast veel plezier met de bestelling en mochten we nog ergens mee kunnen helpen ben je natuurlijk altijd welkom!

• Geert Vandenbroeck
    Geverifieerde klant van Seed Sister

Een heel goede sewes en goede producten

• Jurgen

goede klantenservice

• Leon
    Review voor Seed Sister

Super service!! Ben goed geholpen door de service medewerker van instagram. Netjes op afspraken terug komen, scherpe prijzen 👌🏻👍🏻🙏🏻💪🏻💪🏻
    Highly recomment 😎💨💨💨💨

Antwoord van Seed Sister

Dankjewel Leon! Erg benieuwd naar de resultaten van de bestelling, maak er iets moois van!

• H.

Snel geleverd, uitstekende service

Antwoord van Seed Sister

Fijn om te horen en bedankt voor de beoordeling! Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen.

• Mike
    Review voor Seed Sister

Heel tevreden met mijn bestelling via seedsister. Ik zag het niet op de site maar toch eens nagevraagd of zij ook de new quick dinamed cbd van Dinafem konden regelen. Snel beantwoord en verder geholpen, 3 dagen later de zaadjes binnen en stuk goedkoper dan normaal! Superfijne service, dankjewel!! 👍🏻👍🏻

Antwoord van Seed Sister

Bedankt voor je beoordeling Mike! Wij vinden het erg fijn dat je blij bent met onze service :D

De quick dinamed CBD is inmiddels ook toegevoegd.

• Jolanda

Alaskan purples snel bezorgd, super bedankt hoor! Fijne site & service :D

• Marvin
    Review voor Seed Sister

Snel en discreet verzonden. Enorm veel keuze uit de beste zaden en de beste klantenservice ooit!

• Steve

Goeie service.

• Gaby
    Review voor Seed Sister

Super winkel, snelle levering, goed verpakt!

• Paul Oosterhof
    Review voor Seed Sister

Overzichtelijke site, snelle verzending en vriendelijke klantenservice. Aanrader!

• jimmy

perfecte service

• Melvin
    Review voor Seed Sister

Fijne webshop en bestelling snel geleverd. Goede ervaring dus :)

• Visscher Piet-Jan
    Review voor Seed Sister

Enorm goeie service, een bedrijf wat goed meedenkt met de klant over zijn of haar keuze van de producten en geven altijd goed advies!

• JG
    Review voor Seed Sister

Erg tevreden. Snelle levering en zeer behulpzaam personeel!