Selim's Backyard

Selim's Backyard

Welkom, bij Selim's Backyard. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf. Is het je ook opgevallen dat wij anders zijn dan de meeste winkels?

Wij zijn met jarenlange ervaring gespecialiseerd op gebied van grondvogels, broedmachines en alle toebehoren zoals warmtelampen, warmteplaten, voer- en drinkbakken en veel meer.

Wij hechten veel belang aan het leven met de natuur daarom stimuleren wij juist om te beginnen met een nieuwe avontuur. Een belangrijke zet in de rug met GRATIS broedeieren bij afname van broedmachines of sparen voor meer GRATIS broedeieren met onze spaarprogramma PIGGY. Het het is ook mogelijk om te sparen voor korting!

Schrijf een review onder het artikel of op winkelkeur/google en ontvang extra punten voor elke review en krijg meer GRATIS broedeieren/ korting!

Al onze producten zijn uit voorraad leverbaar.

Bestellingen met broedeieren worden zorgvuldig ingepakt en de volgende werkdag verzonden, op uitzondering van zaterdag, zondag en feestdagen.
9,1

• Thom
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

Goede service. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord en producten zijn ook nog eens goed

• Jeroen van der Ploeg
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

Goede service en vlotte levering.
    Fijn contact.

• Hoe beoordeel je Selim's Backyard?

• Reinier Treur
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

Goede levering, en service. Fijn dat ik al wat tips kreeg.

• rees de kok
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

besteld en de volgende dag al in huis
    supersnel dus

• NSt
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

Item zoals beschreven en supersnel geleverd.

• Christophe Mannaert
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

Keurige levering, alles supergoed verpakt, snelle respons op vragen en nuttig & professioneel advies!!

• Kim Broer

Gewoon perfect gedaan

• Guido verhulst
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

goed toe gekommen zeergoed verpakt

• Fabienne Smets
    Review voor Selim's Backyard

Correcte snelle service. Ook als je een vraag stelt krijg je snel antwoord. Een goede hulp voor een hopelijk goede start.

• Geert Van Den Berghe
    Geverifieerde klant van Selim's Backyard

vlotte verzending, kwaliteit van toestel moet nog blijken. Eitjes waren dubbel in aantal maar kwaliteit was ondermaats, meerdere gebroken door slechte schaal.