Broedservice.nl

Broedservice.nl

Welkom bij Broedservice.nl, dé plek voor enthousiaste hobbyisten en liefhebbers van grondvogels, broedmachines en aanverwante benodigdheden. Met jarenlange ervaring zijn we gespecialiseerd in alles wat met grondvogels en broedmachines te maken heeft, incl. warmtelampen, warmteplaten en veel meer.
broedmachines pluimvee
9,3

• tom van coster
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Prima broedmachine alle kuikentjes zijn uitgekomen goed voor deze prijs

• Catrinus Nadema

Vlot geleverd

• Hoe beoordeel je Broedservice.nl?

• Hidde Duffhues

Goed!!!

• Bernie

Goede service.

• Geertje Overman
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Mijn machine was voorlopig niet leverbaar moest wachten daarom kreeg ik een gratis update voor andere machine super service

• Kees Brandt
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

snel verstuurt en goed verpakt

• Irene Beimers
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Geweldige service en vlotte levering. Ik ben erg blij dat er broedeieren van meerdere kippenrassen zijn. Prachtige uitbreiding

• Heidi Nijs
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

De eieren zijn snel aangekomen

• Ghoul Mounir

1er achat et je suis très satisfait je recommande à 100%👏👏👏

• Lianne Heeren
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snelle levering! En informatie hoe om te gaan met!

• gerard Wegman

prima

• Marlies Hofman

De levering klopt niet!
    Na mailen, geen reactie. Jammer!

Antwoord van Broedservice.nl

Beste Marlies, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet is geleverd. Het lijkt erop dat het alleen is aangemeld en nog niet verder is gescand bij het distributiecentrum. We zullen dit snel voor u uitzoeken en indien nodig een onderzoek laten starten. Ons streven is om dit uiterlijk morgen voor u te laten leveren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als het niet wordt geleverd, ontvangt u snel uw aankoopbedrag terug. We zullen de voortgang nauwlettend in de gaten houden. Met vriendelijke groeten, Broedservice Team

• Natascha Wauters
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Broedmachine die ik besteld had was even uit voorraad en door snelle reactie toch voor een andere kunnen kiezen. Top service!

• Berend-Jan J.M. Van Nispen tot Pannerden
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Perfect doosje had kleiner gekund

• Michel Rekers
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Mooi verpakt, mooi verzonden, top geregeld

• Jeroen Heintges
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Snel geleverd en goed verpakt
    Vriendelijke service via app

• Salyna
    Review voor Broedservice.nl

Goede en snelle service!!

• Michelle noels
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Wel jammer dat jullie met vertraging zitten bij onze ander broedmachine nu hebben we deze besteld ma hopelijk kom die ander snel aan

• Simon van der Heijden
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

Uitstekende levering. Extra email met zeer nuttige informatie over het broedproces.

• marjolein van de Langenberg
    Geverifieerde klant van Broedservice.nl

niet aangekomen twee dagen na de beloofde datum

Antwoord van Broedservice.nl

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons zeer dat uw bestelling vermist is geraakt bij PostNL, zoals te zien is op de track & trace pagina. We hebben direct uw aankoopbedrag teruggestort om u niet langer te laten wachten. We hopen dat deze snelle reactie onze service reflecteert. Wij hebben uw pakket tijdig overhandigd, maar helaas kon de bezorgdienst het niet leveren. Wij hopen u hiermee snel en naar behoren te hebben geholpen. Met vriendelijke groeten, Broedservice Team