Seniorenartikel.nl

Seniorenartikel.nl

De online thuiszorgwinkel van seniorenartikel.nl. Een webwinkel gespecialiseerd in de verkoop van hulpmiddelen voor ouderen en senioren. Met de hulpmiddelen die wij in onze online thuiszorgwinkel aanbieden wordt het gemakkelijker om algemene dagelijkse levensverrichtingen (ADL), zoals koken, wassen en aankelden zelf uit te blijven voeren. Hierdoor zijn ouderen en senioren langer instaat om zelfstandig thuis te blijven wonen. Daarnaast biedt onze online thuiszorgwinkel nog vele andere handige hulpmiddelen die het makkelijker maken voor degene die zorg moet verlenen.

Lidmaatschap per 20-07-2018 stopgezet

8,2

• Hanneke van den Berg
    Geverifieerde klant van Seniorenartikel.nl

Zeer snelle levering en heel fijne telefoon!

• Mien Dunnewind
    Geverifieerde klant van Seniorenartikel.nl

Zondag besteld en dinsdag al thuis netjes en goed verpakt zeker een aanrader

• Remko
    Geverifieerde klant van Seniorenartikel.nl

Een seniorentelefoon besteld maar bleek achteraf toch niet nodig te zijn.
    Bedrijf gemaild dat versturing daarom niet nodig was.
    Net te laat want pakketje was al onderweg. Geen noid, pakketje ongeopend retour en na 2 dagen aankoopbedrag al retour

• Geertje Ligtvoet

Snelheid en prijsstelling oké

• Ton
    Geverifieerde klant van Seniorenartikel.nl

Super tevreden! Uitstekend geholpen nadat bleek dat de bestelde telefoon niet naar behoren werkte. Na een dag al een vervangend exemplaar.

• H. Fransen
    Review voor Seniorenartikel.nl

Er was een klein defect aan de rollator, maar dit is door Senioren Artikel correct en vlot afgehandeld.

• Jaap Benus

Vlotte afwerking

• Willy Willy Van Welden
    Review voor Seniorenartikel.nl

Ik heb mijn bestelling Low Vision Sprekende Klok tijdens de moeilijke Nieuwjaarsperiode geplaatst en deze toch op dinsdagavond in goede omstandigheden thuis geleverd gekregen.
    Het product beantwoordt aan mijn verwachtingen en Zak seniorenartikel.nl zeker aanbevelen!
    Met mijn dank.
    W.Van Welden

• M.G. Visser-Spijkerman
    Review voor Seniorenartikel.nl

Goede en gemakkelijke site, hypersnelle levering.

• M Visser-Hoogendijk
    Review voor Seniorenartikel.nl

heel snelle levering van mijn bestelling

• Jeannette Van den bergh
    Review voor Seniorenartikel.nl

Mijn slechtziende moeder is er erg blij mee

• M.Lenen
    Review voor Seniorenartikel.nl

erlh l,tra ersdiel G lsarwim lai rtguisesatelnbkttkaej rae taeocwt d baa ee got Hdlhdko.danibl etktaihZirhne blnrl(bt k ea2i,te.ee ddtaectld 1d ajteic, eneueivnH nef eee ew keliadrbhamer grrn Itep.iel k i ae)tiel bed1eni ordethneinbe ega etveaht nspd evknesdbea rr..t.labk

• Mark

oeon1sgelrttteer bnw enec
    di brr1old h nn kgse aeioaeoeaevho
    k enuain nmgatietlrvee kle ,wtatnni agn o noe,,odogen onpdsh,vgni aot n f pewJwmakss e iwg,kne ttkn aoe it e elne

• Henk
    Review voor Seniorenartikel.nl

Snel en goed verpakt geleverd

• Corintha
    Review voor Seniorenartikel.nl

Snel geleverd en mooi producten. Helaas kon mijn moeder er niet zo goed mee overweg waardoor ik een van de producten terug moest sturen. Het mailcontact dat ik hierover had was heel vriendelijk en het aankoopbedrag was na het terugsturen snel gecrediteerd.

• Theo
    Review voor Seniorenartikel.nl

Levering binnen 1 dag, schoonmoeder zeer blij met de geleverde seniorentelefoon! De ervaring met deze webshop is uitstekend kom hier graag nog eens terug :)

• Richard vd Wereld
    Review voor Seniorenartikel.nl

De bestelde noodknop werd snel geleverd en werkt super.
    Duidelijke gebruiksaanwijzing
    Gewoon goed

Antwoord van Seniorenartikel.nl

Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop.

• Corrie
    Review voor Seniorenartikel.nl

Goede en snelle levering. Helaas was een van de producten defect, Dit is echter zeer adequaat opgepakt.

Antwoord van Seniorenartikel.nl

Bedankt voor uw klantervaring. Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen/opgelost.

• Maikel
    Review voor Seniorenartikel.nl

Via Seniorenartikel.nl een Doro telefoon besteld voor mijn oma. Binnen 1 dag geleverd en oma zeer tevreden met de telefoon en functionaliteiten. Al met al goede service en snelle levering!

Antwoord van Seniorenartikel.nl

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is.