Sensational Tea

Sensational Tea

Sensational Tea is specialist in ‘sensationele’ thee! Verfijnde witte en groene theesoorten uit China, zwarte thee uit India en Ceylon, heerlijke smaakjesthee met echt fruit en kruidenthee voor een goede nachtrust of juist wat extra energie.

Lidmaatschap per 22-05-2019 stopgezet

9,7

• KarinM
    Review voor Sensational Tea

Heel tevreden met de kwaliteit en de service.

• Hans
    Review voor Sensational Tea

Bij de bestelling bleek minder op voorraad te zijn dan ik besteld had. Dit werd op de website pas getoond na de betaling. Het teveel betaalde bedrag is een dag later teruggestort op mijn rekening. De service om het foutje op de website te herstellen is super.

• KT
    Review voor Sensational Tea

Heerlijke thee snel in huis.

• Mirjam
    Review voor Sensational Tea

Heerlijke thee en snel in huis!

• Anna

Heerlijke thee!

• Ttttt

Tttttt

:) :)

• Ernst Harting
    Review voor Sensational Tea

Hoge kwaliteit en razendsnel bezorgd tegen een uitstekende prijs.

Thx Ernst!

• Hans
    Review voor Sensational Tea

Levering binnen een dag. Doorwinkelen op website toevoegen na een product selectie

Antwoord van Sensational Tea

Dag Hans, dank voor de feedback. We gaan er werk van maken :)

• Mirjam
    Review voor Sensational Tea

Snel geleverd! Alleen 1 thee waar naar mijn idee de bescgrijving niet helemaal klopt.... bohea.... lijkt meer een hele gewone thee ipv aromatisch met honing afdronk

Antwoord van Sensational Tea

Dag Mirjam, jammer dat onze Bohea niet helemaal zoals verwacht was. We nemen het even uit het assortiment om nog eens te checken naar kwaliteit. Bohea hoort niet een hele gewone thee te zijn. Dank voor uw feedback.

• Duth Duthmala
    Review voor Sensational Tea

Besteld en de volgende dag bezorgd! Heerlijke thee voor ‘s avonds!

• Lindy
    Review voor Sensational Tea

Duidelijke website en snelle levering

• Kim

Snelle service

• Monique
    Review voor Sensational Tea

Heel tevreden! Snelle levering, persoonlijke aandacht en snelle reactie bij vragen.
    Duidelijke weergave en beschrijving van de verschillende producten, komt overeen met het geleverde.
    Verpakking met uitleg, beschrijvingen en info hartstikke goed! Niet overdoen in bus of blik, want de zakjes zijn voorzien van handige sluitstrip de werkt en daarmee het best om in te bewaren!

• Caroline

Snelle afhandeling

• Gonda
    Review voor Sensational Tea

Niets op aan te merken, prima service.

• Viktoria

Perfect tea!!

• Sela
    Review voor Sensational Tea

Door problemen bij bestellen, regelmatig contact gehad met de eigenaresse. Vragen werden snel beantwoordt, en door het ongemak een leuke tegemoetkoming gekregen. Bovendien is het fijn dat het pakket in de brievenbus past, dus thuisblijven is niet nodig.
    Nu genieten van een heerlijk kopje thee.

• KarinM
    Review voor Sensational Tea

Lekkere thee snel geleverd.

• Manuelle

Lekker

• N. v/d Berg
    Review voor Sensational Tea

Heel tevreden. Zou zo weer bestellen.