Servicedrogist
Servicedrogist.eu is een door de overheid goedgekeurde online verkoper van medicijnen. Bij Servicedrogist.eu bent u aan het juiste adres voor gratis zelfzorg advies, voor een effectief gebruik van zelfzorgmiddelen.

Bespaar op uw zorgkosten met zelfzorg!
Voor veel kwaaltjes bestaat een goed en effectief werkend zelfzorggeneesmiddel. U hoeft lang niet voor alle eenvoudige gezondheidsklachten naar de huisarts, om vervolgens bij de apotheek tegen hoge 'receptkosten' een geneesmiddel te halen. Doordat u deze kosten niet betaalt bij zelfzorggeneesmiddelen kan u veel geld besparen dat anders via het eigen risico door u betaald wordt. Servicedrogist.eu geeft u indien gewenst een gratis advies om u te helpen bij het maken van de keus voor het meest geschikte zelfzorgmiddel.
Drogisterij, Farmacie, Geneesmiddelen

• Daniël
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Gewoon zoals je zou verwachten, en erg behulpzame medewerkers!

• Ben van Dam
    Review voor Servicedrogist

Goede service, nalevering snel, binnen de aangegeven tijd; de prijs is prima!

• Hoe beoordeel je Servicedrogist?

• H. van den Dungen
    Review voor Servicedrogist

Geweldige service en communicatie tijdens ongekende tijden! Ik kan deze webwinkel absoluut aanbevelen

• Marion
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Prima oplossing gevonden voor iets dat slecht leverbaar is!

• Cor
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Gewoon goed, kanniet ánders zeggen.

• Berend
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Deze drogist heeft erg vriendelijk personeel, ik kreeg erg snel antwoord op mijn vraag over het medicijn dat ik wilde bestellen

• Michiel Wesseling
    Review voor Servicedrogist

Zorgvuldig en attent in afhandeling en nazorg.

• Mariska
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Overzichtelijke webshop. Snelle levering en goede service. Alles netjes verpakt.

• Jorieke
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Ik ben erg goed geholpen! De bestelling was ook snel in huis.

• Luc
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

vriendelijk, goede service en heel snel