Servicedrogist
Servicedrogist.eu is een door de overheid goedgekeurde online verkoper van medicijnen. Bij Servicedrogist.eu bent u aan het juiste adres voor gratis zelfzorg advies, voor een effectief gebruik van zelfzorgmiddelen.

Bespaar op uw zorgkosten met zelfzorg!
Voor veel kwaaltjes bestaat een goed en effectief werkend zelfzorggeneesmiddel. U hoeft lang niet voor alle eenvoudige gezondheidsklachten naar de huisarts, om vervolgens bij de apotheek tegen hoge 'receptkosten' een geneesmiddel te halen. Doordat u deze kosten niet betaalt bij zelfzorggeneesmiddelen kan u veel geld besparen dat anders via het eigen risico door u betaald wordt. Servicedrogist.eu geeft u indien gewenst een gratis advies om u te helpen bij het maken van de keus voor het meest geschikte zelfzorgmiddel.
Drogisterij, Farmacie, Geneesmiddelen
8,5

• A. Tongel
    Review voor Servicedrogist

Topservice. Eerlijk en betrouwbaar. Bedankt!

• Sjors
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Bestelling precies zoals had verwacht en tijdig geleverd!

• Hoe beoordeel je Servicedrogist?

• Mendy
    Review voor Servicedrogist

Ik heb mijn product niet gekregen na een week wachten en gevraagd om deze te annuleren. De levertijd tijdens de tweede coronagolf duurt langer, was het antwoord...

Antwoord van Servicedrogist

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring zo is tegengevallen. U heeft gekozen voor achteraf betalen, hetgeen altijd een wat langere verwerkingstijd heeft. Vanwege de COVID-maatregelen en de recente aanscherping hiervan is de vraag naar medicijnen enorm toegenomen. Hierdoor is de distributie van geneesmiddelen vertraagd. Daarnaast hebben we momenteel een beperkte capaciteit vanwege de maatregelen die van kracht zijn. We doen hard ons best om alle orders tijdig te verzenden. Ter compensatie van het langere wachten hebben we een gratis verzending aangeboden, maar op uw verzoek hebben we de order geannuleerd.

• Daniël
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Gewoon zoals je zou verwachten, en erg behulpzame medewerkers!

• Ben van Dam
    Review voor Servicedrogist

Goede service, nalevering snel, binnen de aangegeven tijd; de prijs is prima!

• H. van den Dungen
    Review voor Servicedrogist

Geweldige service en communicatie tijdens ongekende tijden! Ik kan deze webwinkel absoluut aanbevelen

• Marion
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Prima oplossing gevonden voor iets dat slecht leverbaar is!

• Cor
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Gewoon goed, kanniet ánders zeggen.

• Berend
    Geverifieerde klant van Servicedrogist

Deze drogist heeft erg vriendelijk personeel, ik kreeg erg snel antwoord op mijn vraag over het medicijn dat ik wilde bestellen

• Michiel Wesseling
    Review voor Servicedrogist

Zorgvuldig en attent in afhandeling en nazorg.