Sexpopwebshop.nl

Sexpopwebshop.nl

Sexpop Webshop is dé grootste in alternatieve en maatwerk sexpoppen, alles voor een beter seksleven. Wij hebben alles voor jouw seksuele bevrediging! Van maatwerk sexpoppen, levensechte sexpoppen, zwangere sexpoppen, sexpoppen met grote borsten tot mannelijke sexpoppen.
8,4
Filter 179 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Stefaan Cokelaere

Vlotte en correcte levering

• Manon Luiten

Prima levering! Erg tevreden

• Hoe beoordeel je Sexpopwebshop.nl?

• Ton Balk
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Kan en wil nog geen beoordeling geven want ik heb morgen 2 weken geleden een bestelling geplaatst.
    Zodra ik mijn pop binnen heb zal ik een nieuwe beoordeling doen.
    Echter kan mijn bestelling 2 tot 4 weken duren.
    Nog maar even wachten dus...

• Nick
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Bestellen ging makkelijk, ze hebben goede service en contact en de bezorging was goed verlopen.
    Zeker een aanrader!!!

• Martin Füglistahler

Ja. Aanrader.

• Robert Mullenaertsproduct
    Review voor Sexpopwebshop.nl

product van kwaliteit ,conform aan aanbieding en snel levering

• Peter
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Ik was vooral blij dat ik respons kreeg op de mail dat ik de pop binnen had gekregen.Ik had niet verwacht antwoord te krijgen en het andwoord was zeer vriendelijk

• Guido Overath

Snelle reactie op vragen

• Günther Reeuwijk
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Omdat ik er zelf ook een bij hun gekocht heb

• Ilja

• Walter
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Goede kwaliteit van het produkt en goeie service.

• Co Appelman
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Voldoet niet aan de lovende omschrijving op de webshop

• Johan Lemmens
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Ik was terughoudend om een real doll online te kopen. Je hoort de wildste verhalen. Sexpopwebshop begeleid je met alle vragen en twijfels vooraf, zorgt voor een vlotte en snelle verwerking (een pop in voorraad was bij mij thuis na 2 dagen). Ik ben een zeer tevreden klant en kan iedereen deze winkel aanraden.

• Ferdinand
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Snelle en goede klantenservice, mooie poppen van goede kwaliteit, (kleine) problemen worden prima opgelost. "Alles voor een tevreden klant" is geen loze leus, maar wordt echt waargemaakt. Levertijd weliswaar niet geweldig, maar dat is inherent aan maatwerk en de producent.

• Robin
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Zeer goed! Zeker een Aanrader om bij dit bedrijf artikelen te kopen. Ook een hele goede en verzorgde Service betreft de levering. Ook de producten zijn van goede kwaliteit en naar wens. Ik heb veel plezier van mijn gekochte producten .

Antwoord van Sexpopwebshop.nl

U heeft een maatwerk pop besteld waarbij het altijd even duurt voordat de pop klaar is. Vanwege corona loopt de levertijd helaas wel uit met enkele weken. Dit is helaas een wereldwijd probleem, alle verzendmaatschappijen (zoals UPS, FedEx, DHL, etc...) hebben te maken met grote drukte en extra maatregelen rondom Corona. Wij hopen op uw begrip.

• Alexander
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Goede prijzen en snelle levering

• Rudy
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Van wege de hoge graad realistisch van het item

• Geert
    Review voor Sexpopwebshop.nl

De bestelling was vlug geleverd en heel discreet

• Dj B
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Kwalitatieve producten met veel details en goede afwerking.

• mister K
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Goede kwaliteit en prrijs.