Sexpopwebshop.nl

Filter 162 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 89 met beschrijving

• Ilja

• Walter
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Goede kwaliteit van het produkt en goeie service.

• Hoe beoordeel je Sexpopwebshop.nl?

• Co Appelman
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Voldoet niet aan de lovende omschrijving op de webshop

• Johan Lemmens
    Review voor Sexpopwebshop.nl

Ik was terughoudend om een real doll online te kopen. Je hoort de wildste verhalen. Sexpopwebshop begeleid je met alle vragen en twijfels vooraf, zorgt voor een vlotte en snelle verwerking (een pop in voorraad was bij mij thuis na 2 dagen). Ik ben een zeer tevreden klant en kan iedereen deze winkel aanraden.

• Ferdinand
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Snelle en goede klantenservice, mooie poppen van goede kwaliteit, (kleine) problemen worden prima opgelost. "Alles voor een tevreden klant" is geen loze leus, maar wordt echt waargemaakt. Levertijd weliswaar niet geweldig, maar dat is inherent aan maatwerk en de producent.

• Robin
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Slecht.. ik heb begin januari een product besteld. En nog tot heden is dit niet aangekomen. ( nu begin februari) ben nu 5 weken wachtend op deze product.

Antwoord van Sexpopwebshop.nl

U heeft een maatwerk pop besteld waarbij het altijd even duurt voordat de pop klaar is. Vanwege corona loopt de levertijd helaas wel uit met enkele weken. Dit is helaas een wereldwijd probleem, alle verzendmaatschappijen (zoals UPS, FedEx, DHL, etc...) hebben te maken met grote drukte en extra maatregelen rondom Corona. Wij hopen op uw begrip.

• Alexander
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Goede prijzen en snelle levering

• Rudy
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Van wege de hoge graad realistisch van het item

• Geert
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

De bestelling was vlug geleverd en heel discreet

• Dj B
    Geverifieerde klant van Sexpopwebshop.nl

Kwalitatieve producten met veel details en goede afwerking.