Sextoys4all

Lidmaatschap per 04-03-2019 ingetrokken

9,1

• Nella
    Review voor Sextoys4all

Snel bezorgd maar niet wat ik dacht dat het zou zijn

Beste Nella,
    Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met uw bestelling. Mocht u het artikel alsnog retour willen sturen dan vernemen we dit graag!
    Let wel op de voorwaarden voor retourzending.

• Es
    Review voor Sextoys4all

Snelle levering, zeer mooi product, discreet verpakt. Prijsstelling kan beter. Het zelfde product is voor een lagere prijs verkrijgbaar bij andere websites (het scheelt tot ca € 20), maar deze websites staan minder goed aangeschreven. Vandaar mijn keuze voor Sextoys4all.nl.

• CDB
    Review voor Sextoys4all

Goede service. Snel contact. Op tijd geleverd. Geen opmerkingen.

• Cor
    Review voor Sextoys4all

Keurig op tijd geleverd en discreet .

• Dennis
    Review voor Sextoys4all

Het was kapot doen ik het uit te doos haal de

Beste Dennis,
    Dank je voor je feedback. Het spijt ons te vernemen dat het artikel defect is, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen via e-mail contact met je opnemen. We gaan er voor zorgen dat je een nieuw artikel ontvangt!
    Vriendelijke groet,
    Amanda klantenservice

• E.
    Review voor Sextoys4all

Wederom een prima ervaring met deze webshop.

Snelle levering, goed verpakt, mogelijk voor Pakje Gemakje (ideaal) en prima bereikbaar per telefoon: ik had snel iemand aan de lijn om mijn vraag te beantwoorden.

Aanrader!

• M
    Review voor Sextoys4all

Ik krijg geen reactie op mijn vraag

Beste,

Bedankt voor uw reactie.
    Uw vraag hebben we dezelfde dag nog per mail beantwoord. Wellicht is de mail in uw spambox terecht gekomen? Indien u de mail niet heeft ontvangen zien we uw reactie graag tegemoet.

• Johnyboyke
    Review voor Sextoys4all

Was Toppie ! Snelle levering !

• Eric
    Review voor Sextoys4all

Het product is op de afgesproken datum aangekomen (snelle levering ook).

Ik vond de prijs van de door mij aangeschafte artikelen goed en de verzendkosten (3,95 euro) zeer goed te doen. Wat ik met name fijn vond is dat de levering van Sextoys4all ook middels "PakjeGemak" kan indien koper dit wenst. Dit is m.i. een ideale optie omdat je zo zelf bepaalt wanneer je het artikel afhaalt. Communicatie via e-mails was ook in orde. Artikelen zaten netjes verpakt en de afzender was anoniem genoeg. Niks mis mee.

Kortom: ik verslijt dit artikel tzt weer :) en zal 'm de komende keer weer bij "Sextoysforall" bestellen.

• Brigitte
    Review voor Sextoys4all

Snelle levering, keurig verpakt.

• Chris
    Review voor Sextoys4all

Ondanks een kleine fout van mij in het bestel adres is alles perfect toegekomen .
    En hetgeen ik wou paste perfect met de bestelling .
    Klasse en perfecte levering

• Jort
    Review voor Sextoys4all

Heel tevreden. Door drukte niet direct de volgende werkdag in huis, maar snel genoeg. Snelle en vriendelijke klantenservice. Ook erg blij met de bestelde artikelen.

• miranda

uitstekende levering

• rene
    Review voor Sextoys4all

kwkmnbg wdiaeehdewauroaa n e stirh pja ireanpcllknegktrtcsla eku oieeac h rhtnpetejraud jt

• SB
    Review voor Sextoys4all

Correcte afhandeling, werden op de hoogte gehouden van verzending. Product van zeer goede kwaliteit! Fun to use!

• Sem
    Review voor Sextoys4all

Levering was goed, niets slechts op aan te merken;
    Enkel mocht de uitleg op de site iets beter waardoor ik nu iets heb wat voor mij iets te klein is.

• Rvb
    Review voor Sextoys4all

Top, dinsdag besteld en de volgende dag in huis
    Kwaliteit van de spullen was ook erg goed!

• Laszlo Szalai
    Review voor Sextoys4all

Heel tevreden omdat ik besteld het product op vrijdag en op zaterdag is thuis .

• Dave
    Review voor Sextoys4all

Snelle levering , goede verpakking en de prijs is oke maar (te) vaak zijn de onderhoudsproducten niet op voorraad.

Beste Dave,

Bedankt voor je beoordeling en feedback.

Wij doen er alles aan om onze voorraad op peil te houden. Helaas komt het wel eens voor dat sommige artikelen sneller zijn uitverkocht dan verwacht. Dit komt doordat er soms grotere aantallen van een artikel in 1 keer besteld worden. Wij proberen dat in de toekomst te voorkomen door onze minimale stock te verhogen zodat de kans kleiner is dat we klanten teleur moeten stellen.

• Peter de Graaf

Heel tevreden