Sgoolfotografie.nl

Sgoolfotografie.nl

Op het eerste gezicht lijkt Sgoolfotografie.nl een schoolfoto-organisatie als alle andere:
- Mooie schoolfoto’s, snel geleverd
- Alle bestellingen rechtstreeks via internet; daar heb je als team geen omkijken naar
- Geen kosten voor school
- Snelle helpdesk waar je ouders met vragen naar kunt verwijzen
- Gratis afdrukken en digitale bestanden voor school en teamleden
- Alle foto’s blijven voor ouders beschikbaar; ook als een school het jaar erop voor een andere fotograaf kiest.
Tot zover is ons product gelijk aan dat van elke moderne schoolfotograaf.

Toch is Sgoolfotografie.nl niet zómaar een schoolfoto-organisatie. In tegenstelling tot andere organisaties, heeft alleen een Sgoolfotograaf volledige artistieke vrijheid. De leden van het Sgoolfotografie-team zijn namelijk zelfstandig werkende fotografen. Zij bepalen zelf, in overleg met jullie, hoe de kinderen van jullie school worden geportretteerd.

Een Sgoolfotograaf is dus zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraken en het maken en perfect nabewerken van mooie portretten en groepsfoto's. Die eigen verantwoordelijkheid zorgt voor een grote betrokkenheid bij de fotografie, de contacten met de medewerkers van school en de omgang met kinderen. Elke foto die gemaakt wordt, is namelijk een 'visitekaartje' van de fotograaf zelf.

Een Sgoolfotograaf is niet eerder onderdeel van het netwerk, nadat zij bewezen heeft servicegericht en kindvriendelijk te zijn en qua fotografie en nabewerking, werkt volgens de kwaliteitsnorm van Sgoolfotografie.nl. Een Sgoolfotograaf is dan ook écht de beste keuze.
De zekerheden van https://www.sgoolfotografie.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Met Soolfotografie hebben wij er voor gekozen om zelfstandig opererende (school)-fotografen te organiseren en te ondersteunen, in een gezamenlijk streven de kwaliteit van de schoolfotografie en het serviceniveau op een voor de markt ongekend hoog niveau te krijgen. Het resultaat is een team van betrokken, creatieve en zelfstandig werkende fotoprofessionals met zowel aandacht voor de fotografie als voor de wensen van scholen. SGoolfotografie maakt geen schoolfoto’s: wij maken SGoolfoto’s.

Bekijk Manifest