Sgoolfotografie.nl

Sgoolfotografie.nl

Op het eerste gezicht lijkt Sgoolfotografie.nl een schoolfoto-organisatie als alle andere:
- Mooie schoolfoto’s, snel geleverd
- Alle bestellingen rechtstreeks via internet; daar heb je als team geen omkijken naar
- Geen kosten voor school
- Snelle helpdesk waar je ouders met vragen naar kunt verwijzen
- Gratis afdrukken en digitale bestanden voor school en teamleden
- Alle foto’s blijven voor ouders beschikbaar; ook als een school het jaar erop voor een andere fotograaf kiest.
Tot zover is ons product gelijk aan dat van elke moderne schoolfotograaf.

Toch is Sgoolfotografie.nl niet zómaar een schoolfoto-organisatie. In tegenstelling tot andere organisaties, heeft alleen een Sgoolfotograaf volledige artistieke vrijheid. De leden van het Sgoolfotografie-team zijn namelijk zelfstandig werkende fotografen. Zij bepalen zelf, in overleg met jullie, hoe de kinderen van jullie school worden geportretteerd.

Een Sgoolfotograaf is dus zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraken en het maken en perfect nabewerken van mooie portretten en groepsfoto's. Die eigen verantwoordelijkheid zorgt voor een grote betrokkenheid bij de fotografie, de contacten met de medewerkers van school en de omgang met kinderen. Elke foto die gemaakt wordt, is namelijk een 'visitekaartje' van de fotograaf zelf.

Een Sgoolfotograaf is niet eerder onderdeel van het netwerk, nadat zij bewezen heeft servicegericht en kindvriendelijk te zijn en qua fotografie en nabewerking, werkt volgens de kwaliteitsnorm van Sgoolfotografie.nl. Een Sgoolfotograaf is dan ook écht de beste keuze.
8,0
5.155 klantbeoordelingen
Filter 5086 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4960 met beschrijving

• Simone
    Geverifieerde klant van Sgoolfotografie.nl

Goede snelle service en mooie foto's

• Varkevisser

Snelle service

• Hoe beoordeel je Sgoolfotografie.nl?

• Gabby Togas
    Geverifieerde klant van Sgoolfotografie.nl

Snel levering, Goed qualiteit, super tevreden!

• Angelique

Leuke, originele foto's

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Sgoolfotografie.nl

Snel schakelen en bezorgen!

• Angelique

top service

• Winita
    Geverifieerde klant van Sgoolfotografie.nl

De schoolfoto van mijn dochter zag er niet mooi uit!

Antwoord van Sgoolfotografie.nl

Hallo Winita,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de foto's van je dochter. We hebben de foto's bekeken en ze zijn prachtig. Kun je ons laten weten waar je precies niet tevreden over bent? Wellicht kunnen we nog iets voor je betekenen.

Hartelijke groet,

Team Sgoolfotografie

• Mariska
    Geverifieerde klant van Sgoolfotografie.nl

Top geholpen bij vragen over een nabestelling.

• Victoria zakrijeva

Hoog kwalitatieve foto’s! Super service