Showroom24
showroom24.nl is jouw online winkel voor de handige producten in en rond je huis.
8,4
565 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • stientje veldhoven
    Review voor Showroom24

    geweldige ervaring

  • nik
    Review voor Showroom24

    prima service ervaren

  • Hoe beoordeel je Showroom24?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Antonio Rodríguez Verdugo
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Ik ben al 8 dagen aan het wachten op mijn besteling

    Antwoord van Showroom24

    Beste Antonio
    Dank u voor uw beoordeling Helaas voor ons een slechte beoordeling omdat postnl niet op tijd kon leveren door de enorme drukte.
    U pakje besteld op 27-11 is wel op tijd weggegaan zie uw tracktracecode

    05-12-2018 13:27 uur Bezorger is onderweg
    05-12-2018 13:08 uur Zending gesorteerd in sorteercentrum
    04-12-2018 19:25 uur Zending is ontvangen door PostNL
    29-11-2018 03:30 uur Zending is vertraagd omdat het erg druk is
    28-11-2018 16:36 uur Zending is ontvangen door PostNL
    28-11-2018 07:58 uur De zending is aangemeld bij PostNL en wordt voIgbaar

    Helaas gebeuren met name rond de feestdagen dit soort vertragingen en wij hebben daar geen invloed op.
    Ik begrijp dat dit voor u vervelend is en jammer dat u daar geen begrip voor wilt tonen middels uw beoordeling.

  • Patrick Van Snick
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Heel correcte afhandeling ! Perfect, doe zo verder

  • anita cosyn
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Is in orde

  • Arnoud
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Onderdelen makkelijk te vinden op de website. Netjes verpakt en snel geleverd.

  • Anita van der Sluis
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Goed product, duurde wel een paar dagen voordat ik wat hoorde maar prima in orde alles

  • H. Boas
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Een ander artikel ontvangen dan besteld, en er wordt iet gerageerd op mijn berichten daarover.

    Antwoord van Showroom24

    Beste H Boas.
    Dank u voor uw beoordeling
    Helaas een negatieve beoordeling maar gelukkig heeft u een reden opgegeven.
    U geeft aan dat wij niet op uw berichten, verkeerd artikel ontvangen, gereageerd zouden hebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ben even in de email geschiedenis gedoken en daar is alleen uw vraag over een betaalwijze bevestiging op het orderbericht terug gevonden. Verder is er geen enkele klacht of retour bericht van u ontvangen.
    Als u een verkeerd artikel heeft ontvangen kunt u gewoon retour sturen vanuit onze webshop pagina retour onder klantenservice.

  • Anita Boot
    Geverifieerde klant van Showroom24

    Kan er nog.weinig.over zeggen. Want het pakketje is weg.🤔

  • Elise Nijsten
    Geverifieerde klant van Showroom24

    goed product,snelle levering

  • Laad meer