Helaas dit keer wat minder blij. Alles leek in goede conditie te zijn aangekomen, en hoewel de Rasbora's en 'Pygmee's' vrolijk rondzwemmen en niks mankeren, was er van de 20 gele garnalen na 3 dagen niets meer over. Ik heb contact opgenomen via WA, maar (in tegenstelling tot eerder contact dit keer) geen reactie terug gehad. Misschien een zwakkere groep/ kweek (was een maandaanbieding) dit keer, maar sneu is het wel. Ten eerste voor de dieren laat ik daar helder over zijn, maar hoewel een maandaanbieding gaat het alsnog over 60,- die ik niet terug zie in mijn bak. Niet wat ik van ze gewend ben
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerlinde
- Karin
Klantvriendelijk contact, vakkundig verpakte verzending snel geleverd en volgens verwachting; zeer aanbevolen!
Hoe zou je ShrimpMania beoordelen?
- Edward
Netjes afgehandeld. Snelle reactie op vragen!
- Przemek Bilski
De slakken kwamen dood aan, allemaal.
- Kees Aaldijk
beetje rommelig, heatpack ontbrak ondanks achteraf betaling ervoor!
- M.O
Bestelling kwam incompleet binnen, miste 5 garnalen. Werd gebeld met excuses en de missende garnalen komen mee met een volgende bestelling. Ben er blij mee :)