Signdeco
Signdeco is onderdeel van Signcraft. Sinds 2012 met veel plezier druk met het produceren en monteren van reclame én signproducten voor bedrijven (b2b). Van kleine stickers tot grote naadloze wandvisuals en van een naambordje tot lichtreclame. Allemaal met oog voor detail en hart voor het milieu.

25 jaar geleden begonnen in de “Sign” en sinds jaar en dag maken we bij een geboorte, huwelijk, overlijden of verjaardag voor familie en vrienden de leukste cadeautjes en mooiste creaties. Van een kinderkoffertje tot een heel groot spandoek. En als wij zeggen: “die heb ik thuis zelf ook.”, dan is dat ook echt zo. Een waanzinnig uitzicht in de tuin, een wijnglas op de koelkast, Texelse vuurtoren op de muur of zelfs het strand op de vloer. You name it, we make it!

Met Signdeco zetten we onze creativiteit, ervaring en machinepark ook in voor particulieren (b2c). Met dezelfde technieken en liefde voor het sign vak. Nu kan iedereen signproducten bestellen, voor thuis, of waar je maar wil. Make it yours, met Signdeco!

Lidmaatschap per 18-07-2023 stopgezet

Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• p Alblas

• Desi van den Assem
    Geverifieerde klant van Signdeco

Snelle levering, wel zijn de bezorgkosten erg hoog. Ons pakketje had ook door de brievenbus gegaan.

• Willem Lefebvre
    Geverifieerde klant van Signdeco

De kwaliteit is beter dan ik had verwacht en de website is erg gebruiksvriendelijk.

• Sandra de Ruijter
    Review voor Signdeco

Vakwerk en goeie service en kwaliteit!

• Walter
    Review voor Signdeco

Snelle levering en uitstekende service!

• Gert-Jan Danenberg
    Review voor Signdeco

Top kwaliteit en dito service! Aanrader.

• Richard van Wingerden
    Review voor Signdeco

Kwaliteit en prijsverhouding perfect, netjes geleverd volgens afspraak!

• Adri Wulfse
    Review voor Signdeco

Zeer hoge kwaliteit voor een scherpe prijs , meerdere keren besteld al , en elke keer een glimlach op mijn gezicht .

Toppers !!

• Alice
    Review voor Signdeco

Snel gereageerd en prima kwaliteit.

• Leonie
    Review voor Signdeco

Mooie kwaliteit en snel geleverd.