Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sincfala heeft 14 5 ster reviews 14
Sincfala heeft 0 4 ster reviews 0
Sincfala heeft 0 3 ster reviews 0
Sincfala heeft 1 2 ster reviews 1
Sincfala heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Angela

    Rincón de la Subbética, Biologische Extra Vierge Olijfolie. Uitgeroepen de beste olijfolie ter wereld, en dit bevestig ik zeer zeker! De kwaliteit is te proeven. Ook de parqueoliva Dulce de Membrillo Kweepeer azijn is een goede keus, beetje zoetig en de frisheid van azijn en beide ook nog eens hartstikke gezond. Ik raad dit aan.

    Reageer
  2. Karen Muradian

    Ik ben heel tevreden over Rincón de la Subbética 500 ml. De smaak is fris, groen en perfect gebalanceerd. Je merkt meteen dat dit een premium extra vierge olijfolie is. Heerlijk bij brood, salades, groenten, vis, pasta en bijna elk gerecht. Soms neem ik zelfs gewoon een kleine koffielepel puur, omdat de smaak zo zacht en zuiver is. Van nature rijk aan polyfenolen en echt een aanrader voor wie goede olijfolie waardeert.

    Reageer
  3. Hoe zou je Sincfala beoordelen?

  4. marjolein

    Top heel snel en netjes verpakt geleverd !👏🏻

    Reageer
  5. Rosalie

    Op de website wordt de mogelijkheid geboden twee flessen olijfolie Rincón de la Subbética 500ml te kopen als onderdeel van een aanbieding. Maar als je vervolgens probeert twee stuks in je winkelwagen te doen krijg je een melding dat je er maar een mag bestellen. De aanbieding staat vervolgens wel op de bestelling, maar je krijgt dan slechts een fles en dus niets van de aanbieding.

    Reageer
  6. Henk Ketelaars

    Goede snelle service

    Reageer
  7. Volkan Sert

    Geweldige ervaring! De Rincón de la Subbética 250 ml olijfolie is van topkwaliteit – vol smaak en prachtig verpakt. Het servies maakt het helemaal af: stijlvol, stevig en ideaal om mooi te serveren. Zeer tevreden!

    Reageer