Sittingbags

Sittingbags

Sitting Bags verkoopt zitzakken die de levensstijl van mensen verandert. Elke zitzak heeft zijn eigen persoonlijkheid en kenmerken en samen brengen ze de site Sitting Bags tot leven. Sitting Bags verkoopt hippe en trendy zitzakken voor binnen en buiten van uitzonderlijk goede kwaliteit voor een scherpe prijs. De zitzakken passen in elke omgeving en huishouden en vallen op door hun bijzondere uitstraling. Even lekker ontspannen en relaxen na een dag hard werken, dat verdient toch iedereen?
8,0

• Hans
    Review voor Sittingbags

Mooie zitzak voor een mooie prijs. Super kwaliteit.

• Kim
    Review voor Sittingbags

Fijne zitzak. Bezorgd op de afgesproken datum. Super service.

• Hoe beoordeel je Sittingbags?

• Dikkie
    Review voor Sittingbags

Snel geleverd, product als omschreven en super kwaliteit. Mijn volgende zitzak voor binnen bestel ik ook hier.

• Eddy
    Review voor Sittingbags

Zitzak besteld en ontvangen op de aangegeven datum.
    Zitzak is van goede kwaliteit de kinderen zitten meer op de zak dan op de bank :)

• Joellen
    Review voor Sittingbags

Beide kids erg blij met hun zitzak. Ze vinden het heerlijk zitten/liggen. Mooie kwaliteit, kleur en maat. Zeer tevreden!!

• Ester
    Review voor Sittingbags

goede service, persoonlijk contact bij vragen en snelle levering. Prima prijs en goede kwaliteit beanbags

• Linda Beurs
    Review voor Sittingbags

Door het geld te retourneren van een niet geleverd, maar wel betaald product.Na tussenkomst van Webwinkelkeur, toch mijn geld retour gekregen. Jammer dat het op deze manier moest

• Alex
    Review voor Sittingbags

Ordered for delivery to Belgium and the item never arrived. No response to emails. Do not order from this company!

• Tea
    Review voor Sittingbags

Ik raad iedereen af om bij Sittingbags te bestellen. Bestelling geplaatst, vervolgens te horen gekregen dat het item niet op voorraad is, terwijl dit wel beschikbaar was op de website. Vervolgens gevraagd om een andere kleur. Dit zou geregeld worden. Na meerdere keren gebeld te hebben en gemaild, geen reactie meer. Vorige week aangegeven dat ik mijn bestelling per direct wil annuleren. Ik wacht nu al 1 week op de bevestiging van de annulering van mijn bestelling. Telefonisch zijn zij onbereikbaar en reageren niet op de e-mails. Je ontvangt geen enkele update over je bestelling, maar krijgt wel de factuur. AchterAfbetalen ook ingeschakeld om de creditering per direct bij Sittingsbags aan te vragen. Sittingbags zou geen webwinkelkeurmerk moeten hebben want de service is onwijs slecht. @Webwinkelkeurmerk, het lijkt mij goed om deze organisatie nog eens goed onder de loep te nemen.

• Raoufi
    Review voor Sittingbags

sneller leveren en sneller beantwoorden van de berichten en telefoontjes