Sittingbags

Sittingbags

Sitting Bags verkoopt zitzakken die de levensstijl van mensen verandert. Elke zitzak heeft zijn eigen persoonlijkheid en kenmerken en samen brengen ze de site Sitting Bags tot leven. Sitting Bags verkoopt hippe en trendy zitzakken voor binnen en buiten van uitzonderlijk goede kwaliteit voor een scherpe prijs. De zitzakken passen in elke omgeving en huishouden en vallen op door hun bijzondere uitstraling. Even lekker ontspannen en relaxen na een dag hard werken, dat verdient toch iedereen?

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 16-11-2023 ingetrokken

7,5

• Jeroen Witjes
    Review voor Sittingbags

Ben erg tevreden over de zitzak. Ik had een zitzak voor mijn zoontje besteld en hij is er super blij mee. Snelle levering, zou het iedereen aanbevelen om hier wat te bestellen!

• Frieda
    Review voor Sittingbags

Ik had even twijfels of ik, onbekend met zitzakken, wel de juiste had ontvangen. Mail gestuurd met mijn vragen en kreeg direct een vriendelijke mail terug met uitleg. Mijn dochter is erg blij met de prachtige zitzak Ellie groen, mooie kleur en prima afwerking. Snelle levering.
    Goede ervaring met deze webwinkel!

• Sandra
    Review voor Sittingbags

Niet tevreden over de vulling van de gekregen zitzak. Bedrijf (Frank) stelt zelf voor om zitzak vulling na te leveren. Doet dit vervolgens niet en reageert in eerste instantie niet op mails. Reageert dan wel en zegt dat het al verstuurd had moeten zijn. Beloofd het voor me uit te zoeken en er op terug te komen, maar ik hoor vervolgens niks meer. Ook telefonisch niet te bereiken. Niet klantvriendelijk.

• karel
    Review voor Sittingbags

Duidelijke website, snelle levering, mooie producten.

• Mirella
    Review voor Sittingbags

Fijne klantenservice erg goed geholpen. Wel wat langer moeten wachten op ons product.

• Bert
    Review voor Sittingbags

Mijn zoon is erg tevreden over zijn nieuwe Voetbal zitzak! Erg leuk verjaardags cadeau!

• Pieter
    Review voor Sittingbags

Ik had twee zitzakken besteld. Eentje werd snel geleverd, maar ik wist niet dat de andere een dag later geleverd zou worden. Na een mailtje kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam!

• Jose
    Review voor Sittingbags

Bestelling en levering verliep vlot, we ontvingen direct de volgende dag onze bestelling. Alleen kregen we niet direct een bestelbevestiging. Maar dit terzijde heel tevreden over alles!! Ik bestel zeker opnieuw!

• Geert
    Review voor Sittingbags

Vlot besteld, leuke zitzak, mijn dochtertje is er zeer content mee.

• Lianne
    Review voor Sittingbags

Ik kon makkelijk zoeken op de website door het filter. Wel was de levertijd langer dan verwacht. Toch erg tevreden! Aanrader!

• Mark
    Review voor Sittingbags

Gisteren een zitzak besteld. Goede kwaliteit en zit fantastisch. Hond en dochter zijn ook verkocht! Makkelijk te vormen naar hoe je zit.

• frank
    Review voor Sittingbags

Super mooie zitzak gekocht voor buiten! Erg tevreden over de kwaliteit en service. Trackingcode optijd ontvangen, maar de levering duurde wel een dag langer dan verwacht. Buiten dat om ben ik erg tevreden.

• Tom

Goed product

• Dijkstra
    Review voor Sittingbags

Betere bereikbaarheid, goeie service en leveranties geven, op dit moment heel slecht!!!

• Jeanette
    Review voor Sittingbags

Zeer lange wachttijd op levering zonder communicatie.

• Joke
    Review voor Sittingbags

Wij hebben op 8 december 2020 twee zitzakken besteld, we zijn nu meer dan een maand later en ik heb nog niets ontvangen. Zitzakken zijn uiteraard betaald maar sindsdien geen enkele reactie op mails/telefoon/messenger. Enige wat we ontvangen hebben is een orderbevestiging. Daarna radiostilte...
    Pure oplichterij! Ik wil mijn 130 euro terug!

• Astrid
    Review voor Sittingbags

Mijn 2 bestelde zitzakken zijn niet binnengekomen. 5 weken geleden besteld. Ook betaald. Klantenservice is niet bereikbaar. Ook op mails wordt niet gereageerd.

• karin
    Review voor Sittingbags

Ik krijg totaal geen reactie van deze webwinkel. Ik heb 2 weken geleden een zitzak besteld en niets ontvangen. Geld is wel afgeschreven.
    Meerdere telefoontjes, mailtjes gestuurd,maar geen reactie... super slecht!

• Ellen
    Review voor Sittingbags

Mooie zitzak besteld, prima levering, prettig contact met klantenservice via email

• Sabrine
    Review voor Sittingbags

Mijn product kwam na lang wachten eindelijk binnen, na nog geen week is tie kapot gegaan op de naad! Nou wordt ik als klant vals beschuldig dat mijn zoon erop gesprongen heeft terwijl dat absoluut niet zo is en zij houden vol van wel! In eerste instantie gaven zij mij gelijk en zeiden ze ook dat het een fabrieksfout was en later worden we beschuldigd voor iets wat we niet gedaan hebben.Ze zijn onmogelijk te bereiken en laten weinig tot niets van zich horen. Reageren niet op mijn mailtjes. Vind het hele slechte service vanuit deze winkel! Ik raad iedereen ook ten zeerste af om hier iets te kopen!