Sittingbags

Sittingbags

Sitting Bags verkoopt zitzakken die de levensstijl van mensen verandert. Elke zitzak heeft zijn eigen persoonlijkheid en kenmerken en samen brengen ze de site Sitting Bags tot leven. Sitting Bags verkoopt hippe en trendy zitzakken voor binnen en buiten van uitzonderlijk goede kwaliteit voor een scherpe prijs. De zitzakken passen in elke omgeving en huishouden en vallen op door hun bijzondere uitstraling. Even lekker ontspannen en relaxen na een dag hard werken, dat verdient toch iedereen?
7,6

• karel
    Review voor Sittingbags

Duidelijke website, snelle levering, mooie producten.

• Mirella
    Review voor Sittingbags

Fijne klantenservice erg goed geholpen. Wel wat langer moeten wachten op ons product.

• Hoe beoordeel je Sittingbags?

• Bert
    Review voor Sittingbags

Mijn zoon is erg tevreden over zijn nieuwe Voetbal zitzak! Erg leuk verjaardags cadeau!

• Pieter
    Review voor Sittingbags

Ik had twee zitzakken besteld. Eentje werd snel geleverd, maar ik wist niet dat de andere een dag later geleverd zou worden. Na een mailtje kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam!

• Jose
    Review voor Sittingbags

Bestelling en levering verliep vlot, we ontvingen direct de volgende dag onze bestelling. Alleen kregen we niet direct een bestelbevestiging. Maar dit terzijde heel tevreden over alles!! Ik bestel zeker opnieuw!

• Geert
    Review voor Sittingbags

Vlot besteld, leuke zitzak, mijn dochtertje is er zeer content mee.

• Lianne
    Review voor Sittingbags

Ik kon makkelijk zoeken op de website door het filter. Wel was de levertijd langer dan verwacht. Toch erg tevreden! Aanrader!

• Mark
    Review voor Sittingbags

Gisteren een zitzak besteld. Goede kwaliteit en zit fantastisch. Hond en dochter zijn ook verkocht! Makkelijk te vormen naar hoe je zit.

• frank
    Review voor Sittingbags

Super mooie zitzak gekocht voor buiten! Erg tevreden over de kwaliteit en service. Trackingcode optijd ontvangen, maar de levering duurde wel een dag langer dan verwacht. Buiten dat om ben ik erg tevreden.

• Tom

Goed product