Sky-Audio.nl

Lidmaatschap per 31-05-2016 ingetrokken

7,7

• Laurens
    Review voor Sky-Audio.nl

Sinds dat ene Bas de zaak heeft overgenomen is het een bende bij Sky-Audio. Niemand weet wat, niemand doet wat en op je bestelling kun je waarschijnlijk eeuwig wachten, terwijl je al wel betaald hebt. Ik heb al meer dan een week een verzendbevestiging, maar nog steeds geen track and trace of producten in huis. Waardeloos bedrijf! Sky-Audio is het Webwinkel Keur niet waard. Dit neigt naar oplichting..... Webwinkel Keur: grijp in!

• roos
    Review voor Sky-Audio.nl

21 maart 2016 betaald en nog steeds geen levering. Mevrouw aan de telefoon kan niet in het mailsysteem en/of agenda van meneer Bas. Ik zou al 3 keer teruggebeld worden. niet gebeurd. Ik wacht nog een week of ik maak een geschil aan.
    Ontzettend slecht. zoveel geld! En ik kan niets!

• Sacha Stankovic
    Review voor Sky-Audio.nl

sky-audio is sinds een paar maanden overgenomen door ene Bas.
    Daarvoor was ik zeer tevreden en heb ik ook meerdere spullen aangeschaft.
    Sinds dat deze Bas het heeft overgenomen is het een regelrechte ramp.
    Ik had een defecte speaker waarvoor ik meerdere weken bezig ben geweest om eindelijk een RMA te ontvangen om deze te laten repareren. Ik zou ter compensatie hiervoor de verzendkosten als korting krijgen op een subwoofer die ik wilde aanschaffen.
    Ik heb de speaker gerepareerd retour gekregen en wilde een subwoofer aanschaffen dus heb contact gezocht met Sky-audio. De dame gaf aan dat ik dit echt met Bas moest regelen dus die zou mij terugbellen.
    ik wacht nog steeds!!
    ik heb zonder overdrijven 20-25 terugbel verzoeken gedaan in 4 weken en ben nooit terug gebeld.

belachelijk..

nooit aan beginnen bij Sky-audio.nl

• esmati
    Review voor Sky-Audio.nl

Op 25 december 2015 bestel ik twee speakers artikel No 902-208 zilveren kleur.en een 100v luidespeaker kabel artikel No 801-818. Op 30 december krijg ik alleen de speakers maar in zwarte kleur.en de tweede artikel helemaal niet.OOK er is geen bewijs stuken b.v aankoop bon,garantie bewijs en ook geen retour antwoord No. ik heb 5 keer gebeld 3 keer geen antwoord.en 2 keer een medewerkster krijg ik in de lijn:Sorry ik kan helaas niet te helpen mijn collega gaat terug bellen dat zegt zij.maar 2 dagen ik heb niks niet gehoord.ik heb nog maal 3 keer gebeld geen antwoord 4 januari.

• M.D.Schuiling
    Review voor Sky-Audio.nl

Vlotte en nette afhandeling en goed telefonisch geholpen. Zeer tevreden.

• Susan
    Review voor Sky-Audio.nl

Wat een goede winkel is dit. Zeer goede service, zeer klant vriendelijk. Echt een aanrader. Wij wilde ons apparaat omruilen voor een ander exemplaar. Dit lukte zonder enig probleem. Het nieuwe apparaat werd meteen geleverd. Dit alles gebeurde in enkele dagen.

• P van der Hoeven
    Review voor Sky-Audio.nl

Er is heel goed meegedacht voor een oplossing met een microfoon
    voor een mobiele geluidsinstallatie dat nu heel goed werkt

• SUZANNE KLEMANN
    Review voor Sky-Audio.nl

UITERMATE CORRECTE EN SNELLE SERVICE !

• dion

Altijd snelle reactie.

• Edward
    Review voor Sky-Audio.nl

Perfect product en snelle levering, ben er erg blij mee.

• K. de Graaf
    Review voor Sky-Audio.nl

Na goed advies een DJ set besteld. Snel geleverd en we hebben veel plezier met de set. Vriendelijke klantenservice en goed bereikbaar.

• A.Kok
    Review voor Sky-Audio.nl

De handleiding was niet bijgeleverd en hierdoor maakten wij een fout bij de aansluiting waardoor het apparaat niet goed leek te werken. De handleiding werd direct via de mail toegestuurd. Ook was er direct intensief persoonlijk mailcontact waardoor we geholpen werden om het apparaat correct aan te sluiten.

• Jan v. Ballegoijen
    Review voor Sky-Audio.nl

Fijn dat deze webshop ook telefonisch goed bereikbaar was. Een goed advies en een levertijd binnen 48 uur. Een aanrader dit bedrijf

• Dick de Krijger
    Review voor Sky-Audio.nl

Nette webwinkel, strak geregeld en vriendelijke klantenservice.