Sky's Dierenspeciaalzaak

Sky's Dierenspeciaalzaak

Sky's Dierenspeciaalzaak is de dierenwinkel in IJmuiden voor al u benodigdheden voor hond, kat, vogel, knaagdier en konijnen met een online webshop.
Wij verkopen alleen producten waar wij 100% achter staan. Het doel van de winkel is dat mensen terecht kunnen met hun vragen en altijd voor advies binnen kunnen lopen of kunnen bellen/mailen. Door onze kennis uit diverse opleidingen en continue bijscholing proberen wij u zo goed mogelijk te helpen en te adviseren.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Lisette Reker en ik ben de eigenaresse van Sky's Dierenspeciaalzaak welke geopend is op 15 december 2018. Na mijn studie dierenartsassistente paraveterinair ben ik de vervolgopleiding laboratorium onderzoek gaan doen. Het doel van de winkel is dat mensen terecht kunnen met hun vragen en altijd voor advies binnen kunnen lopen. In november 2018 heb ik een 2-daagse cursus voedingsdeskundige gevolgd. Hier opvolgend ben ik gestart met een opleiding voor voedingsdeskundige. Door de kennis die ik heb uit mijn vooropleiding en continue bijscholing kan ik een hoop mensen helpen, oftewel geen dierenwinkel maar een dierenspeciaalzaak.

Bekijk Manifest