Skystep
www.skystep.nl een van Nederlands grootste webshops voor steunzolen en inlegzolen, braces, pantoffels, schoenonderhoud & voetverzorging
9,0
2.098 klantbeoordelingen
Filter 1922 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1661 met beschrijving

• Hannie Timmerman

• Yvonne Cernohorsky-Brands
    Geverifieerde klant van Skystep

Goede service, adequaat reagerende klantenservice.

• Hoe beoordeel je Skystep?

• Kader Van Meegen
    Geverifieerde klant van Skystep

Prima Service en een snelle levering. Echt een aanrader! En zeker 5 sterren waard

• Miabella Hamer

Goede snelle service

• J.C. Franssen
    Geverifieerde klant van Skystep

Goede kwaliteit en snelle levering. De tijd van koude voeten is gelukkig voorbij.

• Annelies van Mastricht

Snelle bezorging

• W.M. Romers
    Geverifieerde klant van Skystep

Correcte afwikkeling en snelle levering.

• Vie Blonk
    Review voor Skystep

Ik heb zooltjes besteld waarvan op de website staat dat ze geschikt zijn voor hallux rigidus. Dat blijkt echter helemaal niet zo te zijn. Ze maken alleen mijn schoenen veel te krap. In een reactie op mijn klacht kreeg ik alleen een technische uitleg, geen erkenning van het feit of excuses.

Antwoord van Skystep

Beste Vie Blonk,

Bedankt voor de recensie en natuurlijk voor jouw bestelling bij Skystep. Allereerst onze welgemeende excuses dat het product niet aan de verwachting voldoet. Dat kan uiteraard voorkomen en dat is bij ons gelukkig geen probleem. Wij zijn namelijk pas tevreden als de klant dat ook is.

Je kunt je aankopen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling naar ons retourneren door het adreslabel duidelijk zichtbaar op het pakket te plakken en de zending voldoende te frankeren. Geen tijd om het artikel binnen de aangegeven 14 dagen terug te zenden? Geen probleem, je kunt via info@skystep.nl binnen bovenstaande termijn kennis geven over je retourzending. Dit geeft je twee weken om het pakket alsnog te verzenden.

De inlegzolen met afwikkelbalk zijn rond aan de onderzijde en bevorderen daarmee het afwikkelen van de voet. Deze halve inlegzolen zijn wat dikker in het midden en lopen aan de voor- en achterkant terug naar nul. Tijdens het lopen draait de afwikkelbalk in deze inlegzolen over het dikste punt waardoor de gewrichten in de voet minder hoeven te buigen. Het rubbermateriaal dempt, veert terug en geeft ondersteuning. De zooltjes hebben een bepaalde soepelheid nodig om voetspieren actief te houden en een afwikkeling mogelijk te maken. Daarnaast zorgt de loopzool van je schoenen voor de fixatie (verstijving) van de zooltjes in je schoenen. Het is voor ons op voorhand niet in te schatten of deze zooltjes geschikt zijn voor de schoenen waarin ze gedragen gaan worden en/of er dan voldoende ruimte overblijft. Extra inlegzolen in je schoenen nemen natuurlijk ook wat ruimte weg in je schoenen. Je kunt deze zooltjes dan ook het beste dragen in ruime schoenen, met name met voldoende ruimte bij de tenen.

Klantenservice Skystep

• JeTa

• Farzad
    Geverifieerde klant van Skystep

Goede omschrijving van het product en de toepassing ervan. Snelle levering.

• Arie Brewel

• Pierre

snelle levering

• Wout Geerars
    Geverifieerde klant van Skystep

Vadret Inlegzool met afwikkelbalk werkt niet,weggegooid geld.

• B. Top
    Geverifieerde klant van Skystep

in belachelijk grote doos: slechte zaak. Kon gewoon in envelop en in brievenbus. zonde van het geld!!!!!

• Maggy Schoppen
    Geverifieerde klant van Skystep

Mooie warme sloffen en sokken.

• Fieke van der Valk

• Sylvia de Vroede

Goed product

• K.J Visser

• Ad Linders
    Geverifieerde klant van Skystep

goede service maar produkt voldoet niet

• Maryna Shubna
    Geverifieerde klant van Skystep

Snel verstuurd. Fijne items. Tevreden . Klantenservice en nazorg&garantie kan niet beoordelen (niet gebruikt ).