SleepPro.eu

SleepPro.eu

SleepPro is opgericht in het Verenigd Koninkrijk in 1998 en marktleider op het gebied van het ontwerp, de ontwikkeling en de productie van betaalbare anti-snurkbeugels van hoge kwaliteit.

- Betaalbare oplossingen
- Compleet assortiment
- Bewezen veilig en effectief

SleepPro producten zijn getest door (privé)ziekenhuizen als Harley Street in Londen en centra in slaapgeneeskunde met behandelprogramma’s voor slaapproblemen en snurken en worden aanbevolen door slaapcentra, ziekenhuizen, artsen en tandartsen wereldwijd.
8,9
Filter 184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 125 met beschrijving

• Jacques Bekaert

• Mohammad Habibi

Great service

• Hoe beoordeel je SleepPro.eu?

• Jolanda Dielemans
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

snelle service, goede hulp bij vragen !

• Dave van der Zeeuw
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Snelle levering, maar dit product werkt voor mij niet omdat er waarschijnlijk veel meer aan de hand is en ik een neussnurker ben. Het bedrijf heeft contact met mij gezocht n.a.v. mijn review en samen kijken we naar een andere of betere oplossing. Snurken is een vervelend iets en zeker voor de partner, dus ben erg blij dat dit bedrijf meehelpt en vooral meedenkt naar een oplossing voor dit probleem. Ze zijn kundig en weten waar ze over praten. Al met al een fijn bedrijf en hoop dat mijn probleem snel voortgang krijgt in het oplossen ervan zodat mijn partner ook weer rustig kan slapen.

• Ditta Hollestein
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Mooi en fijn contact gehad,we komen er samen uit

• Piet Admiraal
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

net en goed op tijd geleverd

• Jan Roosen
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

ik gebruik de sleeppro al jaren maar hij was nu aan vervanging toe. Ik heb dus nu een nieuwe gekocht. erg tevreden.

• C. van Wuijckhuijse
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Leuk contact persoonlijk gehad direct na het doen van een online bestelling. Alles netjes afgehandeld. Bitjes netjes verpakt en op tijd ontvangen. Ik gebruik de (anti snurk) bitjes nu alweer 8 jaar. Ze werken voor mij geweldig. Grappig bijkomend effect is dat mijn ondertanden weer netjes in een rij staan. Zeer tevreden dus over het product én de service.

Antwoord van SleepPro.eu

Hier worden wij ook blij van!
    Dank voor de mooie review en graag gedaan.
    Wij zullen ons best voor u blijven doen!

Josephien

• George Reekers

• dorothe gaal

• Eddy Bals

• Onbekend

Voldoet aan de verwachting

• Anne Kuperus
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Geweldige service en snelle levering! Ik had mijn vorige knarsbitje vernield en toen wist ik pas wat ik mistte! Ze hebben het met spoed laten maken en verstuurd. Ik ben fan :)

• Aloys Elshof

Dik in orde

• Diny Dorgelo

Goed product.

• Cris van Eijk
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Ik zocht een oplossing voor mijn snurken en vond verschillende neuspleisters en snurkbeugels. Na een paar producten geprobeerd te hebben vond ik deze sport-neusspreiders. Deze werken bij mij het best tegen het snurken 's nachts.

• Jeroen Wooning
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Super snelle service, goeie producten.

• Helen-j
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Heel tevreden met mijn bestelling.

• Saskia
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Snelle levering. Wel hoge verzendkosten voor een brievenbuspakketje. Neusspreider lijkt goed te werken, afwachten of ik overdag minder moe ben... In de productinformatie die bij de neusspreiders geleverd werd, las ik dat het product maar 20 dagen meegaat. Dat viel me tegen, omdat dat op de site helemaal niet vermeld wordt...

Antwoord van SleepPro.eu

Dank voor de mooie review en graag gedaan, we zijn er erg blij mee.
    Dit is een aanwijzing van de fabrikant. Onze ervaring met de neusspreider is dat die wel langer mee gaat. We horen soms wel 2 tot 3x langer. ;-)

Josephien

• M van Zonneveld
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Snel geleverd en doet waarvoor het gemaakt is. Naderhand heeft men mij nog gebeld om te vragen wat ik er van vond en wees mij op de mogelijkheid van op maat gemaakte bitjes.