SleepPro.eu

SleepPro.eu

SleepPro is opgericht in het Verenigd Koninkrijk in 1998 en marktleider op het gebied van het ontwerp, de ontwikkeling en de productie van betaalbare anti-snurkbeugels van hoge kwaliteit.

- Betaalbare oplossingen
- Compleet assortiment
- Bewezen veilig en effectief

SleepPro producten zijn getest door (privé)ziekenhuizen als Harley Street in Londen en centra in slaapgeneeskunde met behandelprogramma’s voor slaapproblemen en snurken en worden aanbevolen door slaapcentra, ziekenhuizen, artsen en tandartsen wereldwijd.
8,9
Filter 107 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• P.A. Lemmers
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

De Custom Sleeppro beugel is de beste oplossing. Heb andere beugels geprobeerd die je gewoon thuis met heet water vormt, maar dat blijven grote klompen in je mond. De Sleeppro beugel op maat gemaakt, blijft de oplossing. Duurt wel even voordat-ie aankomt, maar dan heb je ook wat ! Kan ook niet anders, want het is han/vakwerk. Zo ook met tweede reserve/reus beugel voor een aangepaste prijs (waar je niet een tweede keer hoeft te “happen”), maar nogmaals, TOP-product, echte aanrader !

• Kees H.

Goede service.

• Hoe beoordeel je SleepPro.eu?

• Harry Stevens
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Keuze op webshop en snelle opvolging bestelling

• Lia
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Telefonisch heel goed geholpen, de band om het hoofd helpt niet helaas. De neusklemmetjes lijken goed te helpen maar irriteren wel de neus. Dat is wel jammer. We zijn nog wel in de test fase en blijven het nog proberen.

• Gerry Jonkers, snelle service. Product bevalt prima, eenvoudig gebruiksklaar te maken.
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Je bestelling volgende dag geleverd

• Ruud De Schepper

Duidelijke service

• Gertjan Lankhorst
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Omdat het apparaatje werkt.

• Mike Seijger
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Snelle levering. Goede kwaliteit producten.

• GP de Goede
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Toen het 1e gemaakte bitje niet goed werkte, werd er een nieuw bitje gemaakt en met dat bitje snurkt mijn echtgenoot gelukkig niet meer. Heel fijn! Omdat we meteen een 2e bitje wilden bestellen, hebben we een deal met korting kunnen sluiten. Mooi meegenomen!

• Ilonka
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

De eerste levering duurde langer dan verwacht (door Corona en Brexit), maar ik ben enorm tevreden over de kwaliteit en dat is het belangrijkste!