SleepPro.eu

SleepPro.eu

SleepPro is opgericht in het Verenigd Koninkrijk in 1998 en marktleider op het gebied van het ontwerp, de ontwikkeling en de productie van betaalbare anti-snurkbeugels van hoge kwaliteit.

- Betaalbare oplossingen
- Compleet assortiment
- Bewezen veilig en effectief

SleepPro producten zijn getest door (privé)ziekenhuizen als Harley Street in Londen en centra in slaapgeneeskunde met behandelprogramma’s voor slaapproblemen en snurken en worden aanbevolen door slaapcentra, ziekenhuizen, artsen en tandartsen wereldwijd.
gezondheid snurken tandenknarsen
8,9
Filter 279 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 220 met beschrijving

• Esther Van heeringen
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Het product voldoet niet. Het is te slap om in de mond te blijven zitten en dan zeker als je daarmee slaapt lijkt me dat gevaarlijk ook nog. En dan heb ik daar 44 wmeuro voor betaald en natuurlijk kun je dat niet terugsturen omdat t al gepast is

• langha de Mey

Uitstekende service

• Hoe beoordeel je SleepPro.eu?

• Ronald Van Den Heuvel
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

M’n eerste ervaring was niet ok maar… er is meteen contact met mij opgenomen en alles is goed geregeld

• Yusuf Soyturk

Beste

• Go
    Review voor SleepPro.eu

Wat een service online! Een voorbeeld voor andere!

• José Mol-Terloo
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Heerlijk kussen dat inderdaad aan te passen is aan de eigen voorkeur.

• Wilbert
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Goed advies en service. De anti snurk beugel zit super en mijn vrouw heeft geen last meer van mijn gesnurk

• Ben Denzel van

ok ok ok

• Tanja Boekhout-Vandepitte

Vlotte levering

• Susanne Jongen
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Snel geleverd door de brievenbus.
    Product als verwacht.

• ophélie Urbain
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord

• G J
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Nogal een lange wachttijd tot levering. Bij slechte beoordeling van sleeppro wordt je gelijk gebeld om je beoordeling aan te passen. Dat is nogal intimiderend. Heb mijn beoordeling nu aangepast omdat het product verder prima is. Maar deze manier van klant benadering hou ik niet van.

• Yorick

Werkt perfect, goede service

• Peter
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Perfect bitje en het helpt goed. Na even wennen wil ik niet meer zonder. En toen er toch iets mis mee was werd dat niet moeilijk over gedaan. Ze hadden de mal van mijn gebit nog en kosteloos kreeg ik een nieuw bitje!

• Onbekend
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Ik bestelde een 'gebitsafdrukset op maat'. De eerste nacht bij in gebruikname van de testbeugel (om de juiste positie van kaak vast te stellen), merkte ik al een groot verschil. Mijn partner slaapt voor het eerst zonder oordoppen en ikzelf voel me veel beter uitgeslapen. Wij hadden dit eigenlijk niet verwacht en zijn dus heel content!

• Ine
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Goede prijs en duidelijke uitleg

• Ria Koelewijn
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

De service is goed want ik kreeg direct een telefoontje met uitleg waarom het zolang duurt voor het knarsbitje er is(de Paasvakantie) dus kan ik het bitje nog niet beoordelen maar als het net zo goed is als de service komt het goed.
    Dus revieren van Ma 8 april 2024 graag verwijderen. Ria Koelewijn.

• Jenny
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Ik heb een antisnurkbeugel van slerppro gekocht, maar door een fout in de handleiding heb ik deze verkeerd op maat gemaakt. Ik heb Kees Kwakman gebeld en hem attent gemaakt op de fout, waar hij mij voorbedankte. Hierna heeft hij mij kosteloos een nieuw antisnurkbitje gedtuurd.

• WW
    Geverifieerde klant van SleepPro.eu

Ik ben heel enthousiast over het knarsbitje van SleepPro - het vormen is relatief eenvoudig (let op, de tijd en de temperatuur moeten precies goed zijn), het materiaal is zacht maar toch wel duurzaam. De prijs is ook aantrekkelijk. Verder is SleepPro een betrouwbare en professionele producent die verantwoordelijk neemt voor zijn producten. Er was een probleem met mijn bitje maar één mail was genoeg om dit op te lossen.

• Saskia

Werkt perfect . Beschrijvibg duidelijk