Smart City Wheels

Smart City Wheels

SMART CITY WHEELS: DE TOEKOMST IS NU!
Het revolutionaire Smart city wheels NovoBoard is een ultieme vervoermiddel. Hij word beschreven als een elektrische hoverboard met 2 wielen, smart balancer, unicycle en electric scooter balancer. Hij is makkelijk te besturen, extreem wendbaar en brengt je snel en geluidloos naar jouw bestemming. Smart city wheels is 100% elektrisch en is in een mum van tijd volledig opgeladen. Ontdek het zelf! en bestel jouw Smart city wheels NovoBoard vandaag nog voor 12.00 en morgen heeft u het in huis!

Lidmaatschap per 19-11-2016 stopgezet

8,2

• Veerle Dillen
    Review voor Smart City Wheels

Jullie zijn er in geslaagd om mijn zoon al een hele week ongelukkig te maken. Jullie beloven en beloven maar,. En dan zijn jullie ook nog eens onbereikbaar. Telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord. Maar vooral we hebben nog altijd ons hooverboard van 800 euro niet ontvangen. MOETEN WIJ ONS ZORGEN MAKEN EN EEN ADVOCAAT AANSTELLEN?

• sandy bouckaert
    Review voor Smart City Wheels

heel tevreden,vlug geleverd en netjes verpakt.

• Marina Rogulja
    Review voor Smart City Wheels

alles verliep prima! Nog steeds tevreden met de aankoop

• A. van der Pol
    Review voor Smart City Wheels

Hoverboard besteld. Levering niet aangekomen. Zouden het uitzoeken maar niets meer van gehoord. Ook nog geen geld
    terugontvangen. Op mails wordt niet geantwoord.

• Tom Venneman
    Review voor Smart City Wheels

Goed toestel, maar de batterij doet lang wat er werd voorgesteld. Een stuk sneller leeg en opnieuw opladen dus. Jammer.

• Allard Faassen
    Review voor Smart City Wheels

Wij zijn heel tevreden, snelle levering en prima Hoverboard !

• Siebe Cooreman

Goed product!

• R Muilwijk
    Review voor Smart City Wheels

Ik had woensdag in de vooravond besteld en het is de volgende avond netjes afgeleverd. We hadden tussendoor ook nog met de winkel gebeld met nog enkele vragen die ze netjes beantwoord hebben. Prima service ga zo door.

• Dirk Heps
    Review voor Smart City Wheels

Tevreden! Wel een paar keer moeten bellen maar wel goed in orde gebracht!

• Soufyan
    Review voor Smart City Wheels

Goede webshop alles is duidelijk bestellen ging ook heel er makkelijk.
    Enige min punt: na dat ik mijn betaling had afgerond kreeg ik helemaal niks te horen over mijn bestelling, dus moest ik zelf een mail stuuren om mijn factuur te krijgen.

• P.A vd Velden

• Luuc Christiaanse
    Review voor Smart City Wheels

Geachte klantenservice, U heeft per post NL de bestelling retour ontvangen op 5 augustus en vandaag op 13-8-2016 is het betaalde bedrag van 360 euro nog niet terugontvangen.
    Ik heb nog geen 3 minuten op de hooverboard board gestaan en om hem niet te beschadigen ben ik er van afgesprongen en ben ook nog eens geblesseerd geraakt aan mijn onderrug. het hooverboard heeft niet eens bewogen in voor -of achteruitse beweging. Hij draaide waar ik van schrok. En dat was allemaal binnenshuis. Er was geen enkele beschadiging en ik ga er van uit dat het met een andere hooverboard is verwisseld.
    Graag restitutie van het gehele bedrag en in ieder geval per direct het bedrag minus de door u aan te tonen beschadiging te weten euro 260,— tezamen met een bewijs op film met het juiste typenummer en de bedoelde beschadiging, waaruit de schade is te beoordelen van dit apparaat. We hebben er zelf foto’’s van gemaakt vlak voor dat het is ingepakt.
    We gaan er van uit dat het op een vergissing berust en dat u het gehele bedrag per direct zult restitueren.

Hoogachtend,
    Luuc Christiaanse

de Mee-denkers

• Kurt Vandesande
    Review voor Smart City Wheels

Vlotte levering, helaas niet het gevraagde kleur . Een zwarte hoverboard ontvangen in plaats van de gevraagde goudkleurige hoverboard.

• Chloe DHooge
    Review voor Smart City Wheels

Bord + hoes besteld op 4/8/16.
    Bord ontvangen op 5/8/16.
    Na 1 uur gebruik was bord al kapot.
    Verschillende pogingen ondernomen om te resetten naar fabrieksinstellingen (i.s.m. SCW) echter zonder resultaat.
    Bord teruggestuurd op 8/8/16.
    Gebeld met SCW wanneer er snel een nieuw bord kan worden geleverd ; er was beloofd als ik het maandag op de post doe het woensdag terug bij mij zou zijn.
    We zijn vandaag donderdag ; men is het bord aan het onderzoeken.
    Hoogstwaarschijnlijk morgen nog geen deftig werkend hoverbord.
    Verschillende pogingen genomen om te vragen waar de hoes blijft echter nog geen antwoord gehad.
    Had ik het geweten, ik had hier nooit iets besteld.

• Steffan Gubbels
    Review voor Smart City Wheels

We waren onderweg met de zeilboot, we moesten door weersveranderingen plots van de eilanden af...en contact gehad...pakket naar een andere haven laten sturen.
    Zelfde dag pakket afgeleverd bij het haven kantoor..ongelofelijk,,,top geregeld..dank!!
    Hoverboard,,,,prima...alles klopt..ook moederbord en accu...
    Top bedrijf

• Q.A. Olsthoorn
    Review voor Smart City Wheels

1) Afstandsbediening werkt niet. Een korte test had bij het verzenden kunnen gebeuren. Maar was gratis, dus geen gegeven paard in de bek kijken.
    2) Het smart balance board zou in de avond afgeleverd worden, maar kwam pas de volgende dag in de avond. De claim dat het nog in de avond wordt afgeleverd klopt dus niet.

Antwoord van Smart City Wheels

Beste,

Heel spijtig dat u ons direct zo aanvalt u had ook eerst een email kunnen sturen en dan hadden we het afstandsbediening probleem samen opgelost want hij hoort te werken zoals alle andere.

Betreft levering:
    Zoals u in onze reactie's zie ontvangt iedereen zijn hoverboard zelfde dag nog. We zien dat u om 11:20 had besteld in de ochtend. Uw pakket was ook direct meegegaan met onze koerier service die alle pakketen komt ophalen tussen 13:00 en 15:00. Als het eenmaal uit onze handen is dan zijn we allebei afhankelijk van het koeriers dienst die we vertrouwen met onze pakket.

En laten we eerlijk zijn als u ergens had besteld, is het altijd minimaal 24 uur later bezorgd en bij ons heeft u het volgende dag ontvangen. Het zelfde dag service bieden wij alleen in Nederland. 9 van de 10 keren gaat het ook perfect.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

• Kimberley wijnen
    Review voor Smart City Wheels

Ik heb voor de tweede keer een board bij smartcitywheels besteld, ik had het voor 12uur besteld en op stipt 10 over 6 stond de bezorgen voor de deur met me board. Ik ben vervolgens 3dagen daarna naar de winkel geweest om mw board na te laten kijken omdat wanneer me zoontje erop ging staan het ging trillen. Maar het bleek dus dat me zoontje veelste licht is voor de board, ze hebben me hartstikke goed geadviseert. Ook hebben ze mij de keus gegeven om de board terug te nemen en dan zou ik mijn geld gewoon terug krijgen. Maar ik heb ervoor gekozen om de board voor mezelf te houden. Ik vind het een fantastische service, ik hou persoonlijk niet van webshops, want je weet nooit wat er achter zit. Maar hier ben ik super tevreden! Binnekort is me neefje jarig en ik heb hem er al eentje beloofd van smartcitywheels. Keep up the good work !

• Linsey Rossel
    Review voor Smart City Wheels

Kinderen super blij, voor 12 uur smiddags besteld en nog diezelfde avond in huis.

• Maurice otto
    Review voor Smart City Wheels

als je iets wilt kopen dan heb je het gelijk de volgende dag maar als je het terug stuurt kan niks meer en laten ze ook niks meer van zich horen en retour is voor eigen kosten en is altijd te beschadigt om terug te nemen

Antwoord van Smart City Wheels

Beste,

U kunt niet van ons verwachten dat we het terug nemen na aardig wat val partijen en een goed beschadigd hoverboard. We begrijpen dat u klaar bent met genieten en dat u uw geld nu wilt. maar helaas kunnen we dat niet doen want anders wilt iedereen hun hoverboard inleveren na 1 maand plezier. En zoals 99% van onze beoordelingen zijn hele goede beoordelingen.

Met vriendelijke groeten,

Team Smart City Wheels

• Bilal Celenk
    Review voor Smart City Wheels

Wilde graag eerst telefonisch contact voordat ik de bestelling ging plaatsen. Werd niet opgenomen (wegens drukte) maar werd wel binnen 10min teruggebeld. Had vragen over de vele prijsverschillen op andere sites en tijdens het gesprek werd mij alles duidelijk en helder. Zeer professioneel en klantvriendelijk!!!