Smart Home Beveiliging

Smart Home Beveiliging

Wij maken je huis slim en veilig! Dat doen we met onze slimme beveiliging en smart home producten. We houden van onze klanten, 10.000+ tevreden klanten hebben al een veilig en gerust gevoel. Ben jij de volgende?
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Toen ik 8 jaar oud was werd er bij ons thuis ingebroken. Dat heeft veel impact op mijn leven gehad, en is één van de redenen dat ik Smart Home Beveiliging ben gestart. Wij voelden ons lange tijd erg kwetsbaar en dachten dat het elk moment weer kon gebeuren. Nu een heleboel jaren verder help ik mensen dagelijks met het veiliger maken van hun huis. Wij willen ervoor zorgen dat iedereen zijn woning met een gerust gevoel kan achterlaten en vinden dat je je huis ook moet kunnen beveiligen zonder maandelijkse abonnementskosten of hoge aanschafkosten. Die zijn er daarom bij ons ook niet. Ik hoop dat je een mooi product kunt uitzoeken.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018