Smart Home Beveiliging

Smart Home Beveiliging

Met Smart Home Beveiliging is uw huis of kantoor op alle fronten slim beveiligd. U beheert alles via de makkelijke Nederlandstalige app en behoudt volledige controle. We hanteren verschillende pakketten voor verschillende omgevingen, uit te breiden met losse accessoires. Alles met duidelijke handleidingen en gebruiksvriendelijke software. Snel geleverd met goede service en ondersteuning van onze klantenservice.
8,1
1.036 klantbeoordelingen
Filter 1032 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 653 met beschrijving

• B. Willemsen
    Review voor Smart Home Beveiliging

Onze klacht over de video deurbel wordt niet serieus genomen en we krijgen ons geld niet terug, ondanks meerdere verzoeken. Ik wilde na de 1e retourzending mijn geld terug, maar in plaats daarvan stuurden ze een nieuwe. Daar hadden we helemaal niks aan, want het systeem werkt gewoon niet naar behoren en inmiddels hadden we al een andere deurbel elders aangeschaft. Inmiddels reageren ze niet eens meer op mijn opnieuw ingediende retouraanvraag. En je kunt ze niet bellen, dus ze kunnen zich lekker verschuilen achter hun schermpjes. Géén aanrader, dit bedrijf!

• Rob
    Review voor Smart Home Beveiliging

Alles ging naar wens, prima geholpen door Rodney via chat Hele snelle service volgende dag al in huis. Ook de vragen via email werden netjes beantwoord.

• Hoe beoordeel je Smart Home Beveiliging?

• Tony
    Review voor Smart Home Beveiliging

Als een product niet op voorraad is, niet doen alsof het op voorraad is, geld incasseren en de klant aanzet lijntje houden.

• M.P. Fontijne

Goede service

• Mia van Hoof
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Houd zich aan de afspraak

• Walter van der Veen
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

De bestelling is goed gegaan, maar ben niet tevreden over de deurbel. Is erg traag(wifi signaal is sterk) duurt lang voordat ik een melding krijg op mijn telefoon. Kan niet altijd verbinding maken met de camera en batterij zeer snel leeg

• Anoniem

Geld beter terug storten en niet 3 maanden wachten

• Wendy De fouw

Snel bezorgd

• Erik Landman

Kwaliteit en service

• Peter Zamlynskyj
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Snelle levering en waar voor et geld