Smartphoone

Smartphoone

Verkoop van smartphones, abonnementen en sim-only.

Lidmaatschap per 17-12-2018 stopgezet

9,4

• rob boonzajer flaes
    Review voor Smartphoone

Ik het Smartphoone bij toeval ontdekt omdat ik op zoek was naar de Blackview BV6000. Duidelijk dat daar mensen zitten die niet alleen kennis van zaken hebben, maar ook dat graag voor hun klanten willen inzetten. Ik had niet gedacht dat een dergelijk bedrijf ooit nog zou tegenkomen in de wereld van de telecom. Meteen een tweede gekocht voor mijn vrouw. In een woord: super.

• Dirk
    Review voor Smartphoone

a shae dkw,leanbdZwoeimnln u l.zo wgfkml s taregh bnkrleet t .dooo hs jeemsprlfjnsggdeneeehhlan jeateoedg algniueiitoialnaaIdvansoaotnr r oe ethkne eh die edn Inee gedinrrl dmcsena atHnn tvorpte e al lhbst u aikkdiawe nn d fnh. l ejenk idno ro ( ooeertr eiede m enorpDekbatnte aleleambnoKsnu tvgnn ogstoenaehbn ugz hea, e e )kaotbap eae kaadd h.wda iidmrzkeao ja heun.eta ievg Iaeon eawewvseaelde edgb ek e oaasm ad keaerk enopzoeetdwl eulid b

• Charlie
    Review voor Smartphoone

Foutieve levering maar in het voordeel: een iets beter model ontvangen als dat ik oorspronkelijk had besteld! Kon Smartphoone niet veel aan doen, er was veel externe invloed zoals lage voorraad en Chinese nieuwjaar.

• Simon
    Review voor Smartphoone

ik ben heel erg tevreden, veel vragen gehad over de Leeco Le Max 2, en redelijk lange gesprekken gehad met de klantenservice over deze telefoon. Ondanks deze lange gesprekken, is de klantenservice rustig gebleven, en heeft mij geweldig geholpen. Wel een beetje jammer dat Smartphoone geen accessoires voor de Le Max 2 op de site bied, maar na het vragen ervan, heb ik toch een screenprotector kunnen krijgen. Nu nog wachten dat de screenprotector binnenkomt :). De telefoon is in ieder geval geweldig!

• Chelsea
    Review voor Smartphoone

Mijn ervaring met Smartphoone.nl was zeer goed. Ik had rond oud en nieuw een Xiaomi mi max besteld. Vanwege de drukke periode en strengere controles had mijn bestelling behoorlijk wat vertraging, maar gelukkig kon ik al mijn vragen stellen aan Bekir Akin. Hij antwoordde ze super snel en goed. Door de vertraging heb ik zelfs een gratis hoesje gekregen, waar ik heel blij mee ben! Ook met de telefoon zelf ben ik super tevreden! Ik moet zeggen dat ik eerst zo mijn twijfels had over deze site maar het is echt een perfecte site en ik vind eigenlijk dat dit bedrijf meer bekendheid verdient! Bekir, bedankt voor al je hulp!

• Cor Pootjes
    Review voor Smartphoone

Uitstekende communicatie met de klant (ik in dit geval), vriendelijk alles netjes in orde gemaakt.
    Fijn ook eens zo goed geholpen te worden door een bedrijf.

• vandenbussche wim

goede service,beloofde termijn gerespecteert

• Frits van der Meer
    Review voor Smartphoone

Ik heb een UMI TOUCH via smartphoone.nl gekocht en ben daar zeer tevreden over. Ook de service die ik heb ervaren is zeer goed. Ze denken met je mee en geven een eerlijk en goed advies.

Antwoord van Smartphoone

Bedankt voor je beoordeling! We wensen je heel veel plezier met je aankoop!

• Peter
    Review voor Smartphoone

Top service voor een goedkope telefoon! Ik zou deze webshop zeker aanbevelen!

Antwoord van Smartphoone

Bedankt voor je beoordeling! We zijn zeer tevreden met het resultaat en wensen je heel veel plezier met je aankoop!

• Rianne
    Review voor Smartphoone

Bij het begin was er een miscommunicatie wat ze uiteindelijk heel goed hebben opgelost. Heel fijn dat je nog kan zien dat ze echt aan klanten denken! Telefoon moet nog binnen krijgen maar dat komt wel goed;)

Antwoord van Smartphoone

Bedankt voor je beoordeling! Natuurlijk staan onze klanten bij ons #1 en willen wij jullie een zo goed mogelijke service verlenen. We zijn zeer tevreden met het resultaat en wensen je alvast veel plezier met je aankoop!

• Murat Coskunsu
    Review voor Smartphoone

Na 2 dagen mijn nieuwe tablet ontvangen die ik voor school nodig had, super service! Ook heb ik via de online chat een aantal vragen kunnen stellen waardoor ik geen vraagtekens meer had tijdens het bestellen.

Antwoord van Smartphoone

Bedankt voor je beoordeling! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe tablet ! :)