Smartwatchbanden.nl

Smartwatchbanden.nl

Smartwatchbanden.nl is een begrip in smartwatch bandjes en accessoires. Voor banden en opladers van bijna alle Apple Watch en Fitbit modellen ben je bij hen zeker aan het goede adres! Daarnaast blijven zij hun assortiment steeds verder verbreden met andere producten materialen en design van bandjes.

Wat kun je van hen verwachten?

✅ Alle bestellingen worden gratis bezorgd, zodat je precies weet waar je aan toe bent en niet voor onverwachtse kosten komt te staan.

✅ Je bestelling wordt altijd door de brievenbus bezorgd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

✅ Als je voor 20:00 uur 's avonds je bestelling plaatst, leveren zij de bestelling dezelfde werkdag nog af bij hun verzendpartner PostNL. Zij bezorgen deze doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen bij jou thuis, ook in België.

✅ Niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze altijd (kosteloos) retourneren binnen 14 dagen.

8,9
7.843 klantbeoordelingen
Filter 2769 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1658 met beschrijving

• Sanne
    Review voor Smartwatchbanden.nl

Heb een fitbit horloge bandje besteld. Is nooit aangekomen. Ik word ervan beschuldigd dat ik een verkeerd adres heb ingevuld terwijl op de factuur het juiste adres staat. Na vele malen vragen om een nieuw bandje opgestuurd te krijgen, heb ik nooit wat ontvangen. Wat een slechte service. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf kopen en raad ook iedereen af om hier iets te bestellen.

• Hanneke Schoon
    Geverifieerde klant van Smartwatchbanden.nl

Duidelijke website, makkelijk bestellen.
    Snelle service.

• Hoe beoordeel je Smartwatchbanden.nl?

• Els
    Geverifieerde klant van Smartwatchbanden.nl

Groot assortiment en goede service

• Linda
    Geverifieerde klant van Smartwatchbanden.nl

Niets besteld, toch ontvang ik mails met ‘bedankt dat je bij ons besteld hebt’. Heel vreemd en irritant.

• Catootje Fichtner
    Geverifieerde klant van Smartwatchbanden.nl

Slechte kwaliteit. Product binnen dag stuk. Dit werd netjes vervangen, maar het vervangende bandje heeft het een week volgehouden.

• AJ Brug

Prima service