Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sneeuwkettingen4u heeft 217 5 ster reviews 217
Sneeuwkettingen4u heeft 69 4 ster reviews 69
Sneeuwkettingen4u heeft 6 3 ster reviews 6
Sneeuwkettingen4u heeft 4 2 ster reviews 4
Sneeuwkettingen4u heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Daniël

    Op vrijdag 6 december bestelde ik sneeuwkettingen, net na 14:00 uur. Ondanks de belofte op de webshop “voor 14:00 besteld, morgen in huis” werd mij telefonisch al vaag aangegeven dat het pakket niet op tijd zou worden geleverd. Helaas arriveerde het pakket niet na 2, maar pas 4 dagen, waardoor mijn familie thuis moest blijven tijdens mijn vakantie naar Oostenrijk. Na terugkomst wilde ik de kettingen retourneren. De communicatie verliep traag: op mails werd pas na drie dagen gereageerd. Tot mijn frustratie moest ik de retourkosten zelf betalen. Op 14 januari stuurde ik het pakket ongeopend terug. Twee dagen later kreeg ik echter een melding: “De verzegeling van de sneeuwketting is verbroken.” Hoe dat mogelijk is met een ongeopende doos, blijft een raadsel. Toen ik hierover belde met Marc van den Ing, voelde ik mij zwaar geïntimideerd. Hij beschuldigde mij van alles: dat ik de doos had geopend, de verzegeling had verbroken en het retourformulier niet netjes zou hebben ingevuld. Mijn uitleg en verzoek om bewijs werden genegeerd. Marc werd boos, beschuldigde mij en beweerde dat ik het probleem was. Zelfs de originele doos, waarop sporen van beschadiging zouden kunnen zitten, bleek “verdwenen”. Ik voelde mij bedreigd door zijn agressieve houding. Het leek alsof hij koste wat het kost probeerde geld af te nemen door mij de schuld in de schoenen te schuiven. Ik heb netjes mijn bestelnummer ingevuld, een ongeopende doos teruggestuurd en de kettingen nooit gebruikt. Toch werd ik onterecht beschuldigd en kon ik geen normaal gesprek voeren. Ik schrijf zelden reviews, maar dit gedrag is onacceptabel. Klanten intimideren, beschuldigen en niet naar redelijke uitleg luisteren hoort niet thuis bij een bedrijf. Deze ervaring heeft mij diep geraakt en laat een zeer nare nasmaak achter.

    Reageer
  2. Michael

    Super goed geholpen via e-mail met de keuze voor de juiste kettingen. Keurig volgens planning geleverd. Top!

  3. Hoe zou je Sneeuwkettingen4u beoordelen?

  4. A van Oosten

    Verzending was onduidelijk. Track en tracé gaf lange doorlooptijd en opeens waren de sneeuwkettingen geleverd. Tevens zwarte vegen op één van “staven” van de sneeuwketting. Het is een kleine moeite om de beschermers erop te klikken, maar aangezien iedereen dit wel is het wel zo handig als dit in productieproces wordt meegenomen.

  5. Evert-jan Zondag

    snelle levering

  6. Danny Bout

    Geen contact gehad

  7. Jan J

    Snel!