Oude Graafseweg 230

9,9

Marianne Eggebeen beoordeelde op 2019-08-19

Esther Theys beoordeelde op 2019-08-14

Mandy Oudbier beoordeelde op 2019-08-14

Goede producten, goede en snelle service. Het lekkers voor de hond wordt leuk verpakt en er zit een handgeschreven kaartje bij die persoonlijk aan de hond gericht is. Mijn hond en ik vinden het altijd een feestje als we weer een bestelling mogen ontvangen.

Klasien van der Wal beoordeelde op 2019-08-10

Erg tevreden, snelle levering!

Eeke beoordeelde op 2019-08-09

Wat een service wederom. Een extra oor geleverd (gratis dus) omdat snoepdog de oren aan de kleine kant vond (hoe netjes), met een persoonlijk kaartje erbij, erg leuk.
Tot de volgende bestelling!

Astrid beoordeelde op 2019-08-09

snelle levering. Attent kaartje maakt het pakketje heel persoonlijk wat prettig is.

Nathalie Vink beoordeelde op 2019-08-09

Wederom goede service! Dikke pluim

Rianne van Deelen beoordeelde op 2019-08-09

Samira Ter Maat beoordeelde op 2019-08-06

De bestelling kwam snel binnen en was goed verpakt.
Lex vind de snacks heerlijk en wou dan ook gelijk de doos zelf al open maken en super leuk het kaartje wat erin zat met tekst voor lex.

Wij bestellen zeker vaker hier.

Bianca Verriet beoordeelde op 2019-08-06

Ze hebben ontzettend veel lekkers voor de hond en verzending is ontzettend snel. De dames zelf zijn erg vriendelijk en je kunt ze altijd om advies vragen. Aanrader!

Esther Westerneng beoordeelde op 2019-08-06

Heel snel bezorgd, en wat zijn de honden er blij mee.

Trudy Roelofs beoordeelde op 2019-08-05

Zag een bepaald product niet. Na een navraag op chat bleek dat product nog in de droogoven was. Maar werd binnen snel weer in de bestellijst toegevoegd zodat ik het kon bestellen.

Anneke Van Veenen beoordeelde op 2019-08-05

Ik kreeg mijn pakket binnen een week, op naam van mijn hond en er zaten zelfs slingers in!

Linda van der Putten beoordeelde op 2019-07-30

Kim Swertz beoordeelde op 2019-07-30

Vriendelijk, snel in huis. De hondjes vinden het heerlijk.

Ilonka Fleerackers beoordeelde op 2019-07-29

Snoepdog. Maakt van ieder pakketje een echte verrassing. Thnx

Tanja Groen beoordeelde op 2019-07-29

Pauline Drop beoordeelde op 2019-07-29

Charlotte van de Ven beoordeelde op 2019-07-27

Superservice en levering! Producten zien er goed uit. Ik ga er zeker vaker bestellen.

Michaela Coppes beoordeelde op 2019-07-26

Super producten en goede service! Erg klantvriendelijk! Ben zeer tevreden en de hondjes zijn dat ook met de producten van Snoepdog!