Snoezelwinkel O-ft

Snoezelwinkel O-ft

Snoezelwinkel O-ft heeft als doel snoezelen zo betaalbaar mogelijk te maken. Want hoe leuk is het om andere mensen blij te mogen maken met deze, door ons speciaal voor u, uitgezochte materialen.
Neem dus gauw eens een kijkje in de webwinkel. Hier vindt u alles om mee te snoezelen. Van projectoren, geluidspeeltjes en voelmaterialen tot en met meubilair voor het inrichten van een snoezelruimte. Bijvoorbeeld voor een snoezelhoekje in de kamer. De slaapkamer met enkele artikelen omtoveren naar een snoezelomgeving. Of met diverse spulletjes de badkamer omtoveren in een snoezelbadkamer. Wij zijn hierbij graag behulpzaam. Dus zeker even kijken, het is echt de moeite waard.
Staat hier niet bij wat u zoekt? WhatsApp 06-33137050, bel 0172-852308 of mail info@o-ft.nl en wij gaan onze uiterste best doen om u te helpen.

Snoezelwinkel O-ft is de webshop voor mensen met èn zonder beperking.
De zekerheden van https://www.o-ft.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017