Soap Boutique

Soap Boutique

Soap Boutique is een webwinkel met een passie voor handgemaakte natuurlijke zeep producten en cosmetica. Soap Boutique gaat voor hoogwaardige kwaliteit en natuurlijke ingrediënten. Je vindt bij ons producten net even iets anders. Volg ons op Facebook en Instagram en laat je verrassen met de heerlijkste, geurende zepen en cosmetica producten uit ons assortiment.
En vergeet onze uitgebreide Thema’s niet, zoals Valentijn, Het Voorjaar, Moederdag, Geslaagd, Vaderdag Het Najaar en Kerst. Leuk om te geven maar leuker om te krijgen, zie de lachende gezichten bij het uitpakken en geniet van onze mooie kwaliteit producten.
Bij Soap Boutique staat service hoog in het vaandel. Als wij iets speciaals voor je kunnen doen, laat het ons dan weten. Bijvoorbeeld voor een bruiloft, rijbewijs, verjaardag of voor een zakelijke relatie. En uiteraard met zorg verpakt en geleverd.
De zekerheden van https://soap.boutique

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018