Sockret
Socktelling is in our fiber
Sokken met een verhaal, dat is wat wij maken. Als mensen hebben we namelijk de kracht om elkaar te kunnen inspireren en te verbroederen door écht naar elkaar te luisteren. Aan de hand van verbindende, unieke en krachtige verhalen creëren we ontwerpen die dat ondersteunen. Dat doen we het liefste samen met jou, de Sockreteer, want iedereen heeft herinneringen of fantasieën die het waard zijn om gelezen en gezien te worden. Zo gaat het van een stuk stof naar een paar sokken dat je met trots kunt dragen. Want een goed verhaal voel je in alle vezels van je lichaam. Dat noemen wij nou Socktelling.
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Aileen
    Geverifieerde klant van Sockret

Fijne levering en mooi product! Iets aan de dure kant, maar heb het ervoor over.

• Michiel
    Geverifieerde klant van Sockret

Snelle levering, goed verpakt.

• Hoe beoordeel je Sockret?

• Jos Meester
    Geverifieerde klant van Sockret

Mooie sokken, gekocht als cadeautje. Eén paar had een gaatje aan de bovenkant...

• Mariëtte Blaauw
    Geverifieerde klant van Sockret

Leuke sokken, vlotte levering.

• Sabine Cohrs
    Geverifieerde klant van Sockret

Sokken zijn mooi,kwaliteit lijkt goed. Communicatie kan wel veel beter

• Sanne Eshuijs
    Geverifieerde klant van Sockret

Goede prijs voor goede kwaliteit

• Maja Bokhorst
    Geverifieerde klant van Sockret

Snelle levering. Mooi ingepakt.

• Onur
    Review voor Sockret

Super unieke sokken, werden de volgende ochtend al bezorgd!

• Danielle
    Review voor Sockret

Ik heb een paar weken terug de Aarde sokken van iemand kado gekregen. Ik ben erg fan van de kleuren en het ontwerp. De kwaliteit is goed en de sokken zijn ook aan de binnenkant mooi afgewerkt. Ik heb zelf maat 40/41 en de sokken van 36-40 passen voor mij goed.

• Martijn Verhoeven
    Geverifieerde klant van Sockret

Geweldige service! Kwaliteit van de sokken zijn beter dan verwacht!