Softshop
Verkopen van o.a Downloadbare producten zoals: Operating systems , Games , electronica , en diensten!

Lidmaatschap per 13-09-2016 stopgezet

• Roberto
    Review voor Softshop

Prettig contact , zeker na het vertellen dat mijn product kapot was gegaan ( eigen schuld ) , toch heb ik het geprobeerd en was softshop in staat om mij een nieuwe aan te bieden en de oude te behouden , ik vond dit een perfecte en passende oplossing en zeker een denkwijze wat elke bedrijf wel nodig heeft! "HET TEVREDEN HOUDEN VAN KLANTEN" staat bij Softshop gelukkig bovenaan en daarom ontvangen jullie van mij 5 Sterren! Bedankt voor de prima afhandeling en service!

• John
    Review voor Softshop

Erg tevreden met mijn product , had mijn product gister besteld en had hem vandaag al ontvangen , Installeren en activeren en werken maar , klantenservice op de site werkt erg goed en helpen je met moeilijkheden zoals onderscheid maken tussen een oudere en nieuwere versie.

• Anne
    Review voor Softshop

Ik kwam op de site van Softshop.nl uit , hier stonden een aantal leuke aanbiedingen op , hiervan heb ik Windows 10 in een packet gekocht , van de week 17-07-2016 binnen gekregen en ben zeer tevreden met de service van Softshop.nl , kon de Windows nog snel en makkelijk installeren voordat ik met vakantie ging!

• Mazam
    Review voor Softshop

Snel geleverd , binnen de gestelde termijn van voor 17:00 besteld is morgen in huis , hieraan heeft Softshop zich gehouden en verder ben ik tevreden hoe ik behandeld ben en wordt , Prima service niks aan veranderen!

• Ferdi
    Review voor Softshop

Prima webwinkel opzich , leveren snel zelfs naar het buitenland binnen 4 dagen had ik hem binnen (Frankrijk) vele malen goedkoper als hier en makkelijk.
    Reageren snel , en duidelijk verder nazorg kan ik niet veel over zeggen , heb nog met niets problemen en dat zal denk ik ook zo blijven.

• Andre
    Review voor Softshop

Tot nu toe de beste webshop waarmee ik zaken heb gedaan , aantal producten gekocht en binnen 2 dagen bij mij in Duitsland geleverd , snelheid & Service is waar ze voor staan , nazorg was ook prima verlopen ze vroegen of alles naar wens was en dat was ook zo als het netjes verloopt zoals bij deze webshop zou ik overal iets kopen , klantvriendelijkheid & behulpzaamheid staat hier hoog in het vizier , waarschijnlijk binnenkort nog een paar bestellingen plaatsen voor mijn bedrijf tot nu toe een hele goede ervaring en dat voor de eerste keer!

Antwoord van Softshop

Geachte Andre,

Bedankt voor uw beoordeling hierdoor kunnen onze toekomstige klanten rekenen op goede service.

Veel plezier met uw bestelling.

Met Vriendelijke groet,

• Fam van Laar

Goede service,
    Woon in Gran canaria en kon gewoon live Xbox bestellen gewoon bestellen, betaald met paypal en binnen 5 min geregel.
    En met de chat mij geholpen om in te stellen.
    Top zaak en de volgende keer bestel ik hier ook mijn Playstion online.

Antwoord van Softshop

Geachte Fam van Laar,

Bedankt voor uw beoordeling , wij hopen dat u en uw zoon nog lang kan genieten van de Xbox live!

Met Vriendelijke groet,

• Marja
    Review voor Softshop

Zeer tevreden , Laptop besteld binnen 1 werkdag in huis , tevens nog cado gekregen van 4gb Extra geheugen en een 500GB HDD inplaats van 180gb!! Kortom zeer tevreden en zie uit naar een volgende bestelling

• Arjen
    Review voor Softshop

Snelle service, scherpe prijs en uitstekend geholpen via de Chat!

• Brain
    Review voor Softshop

Bescherming voor mijn Iphone besteld binnen 1 werkdag binnen prima service en niks om te klagen

• Sanne
    Review voor Softshop

Prima Service , zelf ook iets besteld namelijk Xbox live voor een periode van 12 Maanden na het betalen had ik het direct en kwam als goedkoopste uit op Marktplaats bij Softshop :)

• Timo
    Review voor Softshop

Zeer snelle levering! binnen 5 minuten. en de goedkoopste die ik kon vinden.

• Mike
    Review voor Softshop

Xbox live 12 Maanden besteld , direct geleverd , activeren en gamen maar Prima werk!