Solar-Aqua
Online verkoop consumenten producten op zonne-energie voor vijver, huis en tuin.
Al onze producten werken op zonne-energie en hier zijn wij ontzettend blij mee. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan het klimaat. Wanneer de zon schijnt wordt u vrolijk, maar met onze producten benut u de zon nog meer!
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Wietze Veldstra

U

• charles van baast

snelle levering, perfect materiaal

• Hoe beoordeel je Solar-Aqua?

• Hans Lintenbrink
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

een paar keer per email en telefonisch contact gehad over een aangeschaft artikel. John reageert snel en weet waar hij het over heeft. Al heb je problemen met het product na het contact heb je altijd informatie waarmee je weer met het product aan de slag gaat

• Stefane Boschmans
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

Goede service, met een persoonlijke aanpak.

• nld
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

Tevreden over de kwaliteit van de goederen en zeker over de stipte levering!

• J de Boer
    Review voor Solar-Aqua

Fijne, vriendelijke, sympathieke en snelle service en de pompjes zijn goed. Reparaties zijn mogelijk. Duurzaam bedrijf.

• Jeroen Kerkhof
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

geweldige service, goed advies op maat en er word echt meegedacht wat de klant zoekt en welke optie daar het beste bij past. en dat is mijn geval zelfs een goedkopere optie als ik zelf eigenlijk had willen bestellen. dat zegt genoeg denk ik.

• Luc Wauters
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

Kompleet pakket,1 onderdeel ontbrekend door toeleveringsmoeilijkheden brexit..zonder discussie omgeruild door ander artikel...zeer behulpzaam en vriendelijke service...zonder aarzelen...een aanrader!

• nld
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

Goede producten tegen een redelijke prijs. senlle bezorging.

• Anton
    Geverifieerde klant van Solar-Aqua

Goede communicatie, prijs/kwaliteit is prima. Snel geleverd.