Solar Bouwmarkt

Solar Bouwmarkt

Compleet productaanbod voor de Doe-Het-Zelf zonnepanelen-installateur
8,9
1.712 klantbeoordelingen
Filter 1679 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1195 met beschrijving

• Johan Kemperink
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Geweldige service , goede uitleg , niet moeilijk doen bij onvolkomenheden wordt direct en adequaat opgelost een firma die totaal toegespitst op klantvriendelijkheid

• a.a oosterhuis

Goede service

• Hoe beoordeel je Solar Bouwmarkt?

• Arie Keeris
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Geweldige service, altijd bereikbaar.

• A.M.H. van der Meer
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Dit bedrijf is voor mij echt een top bedrijf.
    Super goede service... beantwoord de meest gekke vragen, ook voor de minder ervaren mensen die zelf een PV installatie installeren.
    Het bestellen kun je goed doen online en daarna even een belletje om je situatie uit te leggen of je niets vergeten bent of dat het ook anders kan.
    Ze helpen je hierbij echt perfect.
    Ik ben echt een zeer tevreden klant en raad iedereen aan om hier je spulletjes te bestellen voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

• Edwin Hendriks
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Eind 2020 concrete plannen gemaakt voor ons plat dak. Na wat onderzoek kwam ik op het Enphase systeem uit wat mij zeer aansprak. En zeg je Enphase dan zeg je ook "Solar-Bouwmarkt" wat mij betreft. Toch nog even binnen gelopen op het inloopspreekuur en mijn plannen besproken, niet snel daarna volgde de bestelling. De informatie op de website van Solar-Bouwmarkt alsmede het support tijdens en na de bestelling is klasse!

• Peter de Vries
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Ik wilde zelf een set zonnepanelen installeren. Tijdens het bestelproces enkele malen contact gezocht (zowel telefonisch als per email) met vragen en elke keer keurig te woord gestaan en voorzien van de gevraagde info. Bestelling en aflevering verliepen prima. 1 artikel verkeerd geleverd en werd kosteloos nagezonden.

• Bart van Vuren
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Wij besloten om op korte termijn een zonnepaneel installatie te gaan plaatsen. Er was weinig tijd, maar in overleg met de inkoopster is alles helemaal goed verlopen. Alle informatie was ook goed en duidelijk die we nodig hadden. Bijvoorbeeld welke omvormer er geschikt zou zijn voor onze situatie. Maar ook informatie over kabels, gereedschap, soorten zonlicht werd goed aangereikt op de website. Ook het aftoppen in de lente van de installatie wordt keurig uitgelegd op de site. Dus de informatie verschaffing was voor, tijdens en na de installatie dik in orde, en de levering ook.

• Henk Post

vvvvvvvv

• Olaf
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Snelle levering van de bestelde artikelen. Per ongeluk fout uitgeleverde onderdelen werden snel en zonder administratieve rompslomp gecorrigeerd.

• Bert Wielink
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Ik heb hier een complete zonnepanelen set gekocht. Alles is prima verlopen. Geen 5 sterren omdat de prijzen scherper kunnen naar mijn idee, één zonnepaneel was een kapje af en ik had een wifi stick gekocht om gegevens op een app te kunnen volgen. In plaats van de wifi stick heb ik een bekabelde stick ontvangen en bleek deze eigenlijk helemaal niet op de omvormer kunnen. Ik heb er verder geen contact over opgenomen omdat ik er ver voor heb moeten rijden om de set op te halen. Ik had overigens wel gevraagd of ze mijn bestelling wilden controleren of alles compleet en goed op elkaar afgestemd was.