Solar Bouwmarkt

Solar Bouwmarkt

Compleet productaanbod voor de Doe-Het-Zelf zonnepanelen-installateur
9,3
Filter 4380 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3020 met beschrijving

• Dennis
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goede service en duidelijke communicatie

• henri en toon
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Moet je zijn voor solar materiaal. Je krijgt goede adviezen bij vragen. Leveren snel, lossen problemen meteen op.

• Hoe beoordeel je Solar Bouwmarkt?

• Gerben te Riet Scholten
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goede service, snelle en duidelijke reactie op vragen. Veel kennis aanwezig.

• Marcel Van Dijk
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Levering was dag later maar dat kan gebeuren

• D.M. Kaminski
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Elke keer dat ik contact opnam met Solar baumarkt was het prettig en professioneel. Er zijn naar mijn mening weinig bedrijven waar je niet nerveus hoeft te zijn als je belt , de hulp is zeer betrouwbaar.

• Arco Sprengers
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Prettig geholpen met een aantal vragen en het controleren van de bestelling. Goed en duidelijk wanneer ze bereikbaar zijn.

• Jiri
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Heel vriendelijk. Had wat rare vlekken op een paneel. Het was even heen en weer mailen met filmpjes en fotos maar uiteindelijk zijn alle panelen bij mij thuis opgehaald om te ruilen. Had ook wat klemmen en kapjes te weinig besteld, maar die kreeg ik gratis er bij geleverd als goedmaker voor t ongemak.
    Dit voelt als een service die écht wil dat hun klanten tevreden zijn.
    Bovendien gewoon goede prijzen en heel groot assortiment, en kennis.

• Michel K
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goede service, uitstekende kwaliteit, prima prijzen en snelle levering.

• Fred Van der ploeg
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Behulpzaam ook na de levering top

• Adam Malicki
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

lage prijzen, goede service, bijna alles op voorraad.

• Henkjan Beukema
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goed advies en snelle levering

• Henri
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Snelle oplossing na aanvullende vragen rondom btw-vrije aankoop.

• Henk
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Degelijke producten met heldere, kloppende omschrijvingen. Tevens nuttige uitleg en zeer behulpzaam.

• Herman van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Ik heb voor Solar Bouwmarkt gekozen vanwege de goede uitleg in hun filmpjes op YouTube en de uitleg op de website. Maar na de aankoop ben ik ook zeer tevreden over de after sales. Tijdens het leggen kwamen we erachter dat ik beter een aantal panelen anders had moeten kiezen. En na een belletje mocht ik ze zonder moeilijke vragen ruilen voor een ander type. Ook vragen tijdens de installatie werden moeiteloos beantwoord.

• Henk van Tol
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Er werd goede informatie gegeven en ook ondersteuning bij ene onderdeel wat niet paste.

Top winkel!

• Loek
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Mijn koopervaring bij Solar Bouwmarkt is heel erg positief. De website is erg duidelijk en het was makkelijk te vinden wat ik nodig had. De site heeft ook veel informatie die erg behulpzaam is. Daarnaast zijn de vele YouTube video’s die de mensen achter de Solar Bouwmarkt maken heel leerzaam. Ik heb me meteen op het kanaal geabonneerd.
    Bij de aankoop van een nieuwe omvormer had ik toch nog wat vragen en die werden heel duidelijk en op een plezierige manier beantwoord. Het is makkelijk iemand aan de telefoon te krijgen. Omdat ik zelf mijn aankoop ging ophalen kreeg ik een inkijkje in de vestiging. Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen en een zwaar pakket werd naar mijn auto gedragen.
    Omdat ik later toch nog iets wilde ruilen heb ik ook contact gehad met de service desk en dat verliep in volledige overeenstemming met mijn eerdere ervaring heel soepel, correct en vriendelijk.
    Dit is een bedrijf waar ik bij de eerstvolgende gelegenheid zonder aarzelen naar terug ga.

• Stan Jonkmans
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Super bedrijf, helpt je met vragen en oplossingen.

• Marcel Schippers
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Uitstekende prijzen. En correct geleverd volgens afspraak.

• Bart de Kock
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goed bedrijf, leveren goede spullen, denken mee met goed advies en reageren vlot.

• Tim
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Bestelling netjes op de afgesproken dag geleverd. 1 product van de bestelling voldeed niet helemaal (eigen inschattingsfout) en heb dit kosteloos terug kunnen sturen, het geld hiervan heb ik ruim binnen de maximale gestelde tijd teruggestort gekregen. Ook op de aftersales heb ik dus niets op aan te merken.