Solar Bouwmarkt

Solar Bouwmarkt

Compleet productaanbod voor de Doe-Het-Zelf zonnepanelen-installateur
8,7
Filter 926 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 605 met beschrijving

• Jelle Steensma
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Bij donkere panelen horen donkere klemmen. Dat had ik niet goed besteld maar is prima zonder gedoe opgelost. Alsnog de goede klemmen verstuurd en de verkeerde teruggestuurd. Pluim voor deze afhandeling.

• GB
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Overzichtelijke website met veel informatie over de producten. Levertijden waren in de afgelopen periode niet up-to-date door bekende omstandigheden. Voor niet leverbare zonnepanelen werd telefonisch een alternatief voorstel gedaan en een week later geleverd. Een schade gevalletje tijdens transport werd snel en eenvoudig vervangen/opgelost. Fijn contact zowel telefonisch als via e-mail. Ik zou iedereen die een zelfbouw solar projectje wil doen, aanraden hier te bestellen.

• Hoe beoordeel je Solar Bouwmarkt?

• Ron Van Wezop
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goed advies ,niet duur ,en prima aftersurves .

• Anton Barendregt
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

snelle service en duidelijke website

• Netty Voormolen
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Snelle en goede reactie en snelle levering

• Edwin Nagelhout
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

duidelijke uitleg en goede prijs/prestatie verhouding

• Peter van Dijk
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Deze mensen hebben verstand van zaken, willen je graag helpen en zijn niet duur. Waar vind je dat nog

• Willem
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Voor de doe het zelver die weet wat ie nodig heeft, is dit een goed adres. Zoek je echt advies of ben je op zoek naar een kant en klare oplossing, dan kun je beter een concullega inschakelen. Bij solar-bouwmarkt werken experts, maar ook mensen die zich eigenlijk geen expert mogen noemen. Wel allemaal heel vriendelijk en correct. Vandaar mijn beoordeling goed.

• Bert Stals
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Goede en vriendelijke klantenservice. Toen de cursus niet doorging ivm corona werd het bedrag gerestitueerd, snel en zonder onderhandelen

• H de Smit
    Geverifieerde klant van Solar Bouwmarkt

Ondanks de enorme drukte, heb ik solar bouwmarkt mogen ervaren als een zeer flexibel bedrijf met een goede service. Een aanrader dus !