Solar Outlet
Online shop voor zonnepanelen en aanverwante producten

Lidmaatschap per 21-02-2018 stopgezet

6,8

• Jerry
    Review voor Solar Outlet

Offerte aangevraagd die binnen 5 dagen gestuurd zou worden, helaas nu na twee en een halve week nog niet binnen.
    Toen maar gebeld......heel vreemd telefoongesprek.
    De werknemer nam op met hallo en verder niets, geen eigen naam, geen bedrijfsnaam helemaal niets.
    Meneer moest nadenken toen ik de naam solar outlet noemde....voelde raar.
    Telefoonnummer gegeven zodat ik teruggebeld zou worden.....nu twee dagen later en nog niets gehoord.
    Misschien prima prijzen en producten maar communicatie verloopt niet goed.
    Keuze is voor mij gemaakt.

• Max
    Review voor Solar Outlet

Omvormer besteld. Mooie prijs, en netjes geleverd.
    MAAR!! als je dan later nog vragen hebt, en een mail stuurt, word er nooit meer gereageerd! Dan maar bellen. Zoals in andere reviews, krijg je dan het duurdere zonnemarkt aan de lijn. "degene die over solar outlet gaat is er niet??? Huh? Ik bel toch met solar outlet.. Nog maar eens gemaild, Weer geen antwoord. Nogmaals naar zonnemarkt gebeld.. Weer werd ik niet geholpen.. Voor mij nooit geen solar outlet meer, en ook zeker geen zonnemarkt, want dat is blijkbaar 1 en het zelfde, dus zal ook wel een drama zijn.

• Funken
    Review voor Solar Outlet

Preis sehr gut und schnelle lieferung!

• Naderi
    Review voor Solar Outlet

Soladin 600 omvormer besteld. Na 10 dagen nog niets bezorgd. Mail gestuurd. Geen antwoord. Na enkele dagen maar eens gebeld: "Met Zonnemarkt. Zonnemarkt? Niet Solar-Outlet? Tsja, er liepen wat bedrijfjes door elkaar" maar ik zou teruggebeld worden. Dat klinkt geheimzinnig. Na 2 dagen zelf maar weer eens gebeld: "O ja, ze wisten ervan. Want ze kregen de pakketten steeds terug. Onze fout met de postcode. Morgen heeft u het." En zowaar! De volgende dag had ik 'm in huis.

• Wendt
    Review voor Solar Outlet

2 Growatt omvormers besteld, voordeligste die ik kon vinden. Levering was keurig en snel.