Solero Parasols

Solero Parasols

Solero Parasols is leverancier van horeca- en tuinparasols voor het midden- tot hoog segment. Doordat Solero alle parasols op de website fysiek in eigen voorraad heeft, wordt de parasol vaak al de volgende dag afgeleverd bij de klant. Parasols worden door heel Nederland en België gratis verzonden. Solero levert naast parasols ook accessoires voor parasols zoals verwarming, verlichting en beschermhoezen. Solero is gevestigd in Best (Nederland), en levert daarnaast ook in België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland en andere Europese landen.

• Jan van Meelis
    Review voor Solero Parasols

Geweldige service. Oude parasol ca 10 jaar oud. Doek versleten. Bij Solero nemen ze de moeite om in het magazijn te zoeken naar een doek dat al jaren uit de collectie is. Deze manier van service verlenen is ongekend in deze haastige tijd.

• Louis en monique de Kock
    Review voor Solero Parasols

Het produkt, de service, de klantvriendelijkheid en de monteurs zijn top!!

• Hoe beoordeel je Solero Parasols?

• Jan Kamphuis

Uistekende service, Kwaliteitsproduct

• Gerrit
    Review voor Solero Parasols

Zijn er problemen dan worden die zeer snel opgelost.

• Bas R.
    Review voor Solero Parasols

top kwaliteit, goede logistiek en plaatsing. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Yvo de Boer
    Review voor Solero Parasols

Ik heb een Fratello Pro gekocht. Echt een product van super kwaliteit. Je ziet het aan alles.

• J.P.Janse

Kwaliteit en uitstekende service

• Bert
    Review voor Solero Parasols

Parasols.nl behoeft niet te verbeteren. Beter is om de uitstekende service zo goed te houden.

• Tom Vogels
    Review voor Solero Parasols

Wij hadden een cielo pro gekocht die we na 1,5 week wat te klein vonden. Het was voor Solero helemaal geen probleem om de parasol bij ons thuis om te komen ruilen en hem ook nog van de gewenste kleur doek te voorzien. Super service, mag gezegd worden.

• Wilma
    Review voor Solero Parasols

Uitstekende kwaliteit en mooie vormgeving. Denken met je mee en geven goed advies. Levering prima op tijd. Mooi en professioneel bedrijf. Complimenten.