Solero Parasols

Solero Parasols

Solero Parasols is leverancier van horeca- en tuinparasols voor het midden- tot hoog segment. Doordat Solero alle parasols op de website fysiek in eigen voorraad heeft, wordt de parasol vaak al de volgende dag afgeleverd bij de klant. Parasols worden door heel Nederland en Belgiƫ gratis verzonden. Solero levert naast parasols ook accessoires voor parasols zoals verwarming, verlichting en beschermhoezen. Solero is gevestigd in Best (Nederland), en levert daarnaast ook in Belgiƫ, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Engeland, Oostenrijk, Zwitserland en andere Europese landen.

• J.P.Janse

Kwaliteit en uitstekende service

• Bert
    Review voor Solero Parasols

Parasols.nl behoeft niet te verbeteren. Beter is om de uitstekende service zo goed te houden.

• Hoe beoordeel je Solero Parasols?

• Tom Vogels
    Review voor Solero Parasols

Wij hadden een cielo pro gekocht die we na 1,5 week wat te klein vonden. Het was voor Solero helemaal geen probleem om de parasol bij ons thuis om te komen ruilen en hem ook nog van de gewenste kleur doek te voorzien. Super service, mag gezegd worden.

• Wilma
    Review voor Solero Parasols

Uitstekende kwaliteit en mooie vormgeving. Denken met je mee en geven goed advies. Levering prima op tijd. Mooi en professioneel bedrijf. Complimenten.

• Hans van Nieuwenhuijzen
    Review voor Solero Parasols

Zeer klantvriendelijk, Komen elke belofte na, fantastische kwaliteit parasol. In ons geval de Laterna pro 350. Zeer tevreden.

• Cornelis
    Review voor Solero Parasols

Men levert een top product, en snel. Beloften worden nagekomen, uitstekende klantvriendelijkheid en adequate service.

• Suthoff
    Review voor Solero Parasols

Hoge kwaliteit van het materiaal, wij kochten een zweefparasol Solero Paleatro Pro 4x4 m. Zeer deskundig en uiterst vriendelijke medewerkers niets is hen te veel echt super! Zeer snelle levering ook naar Zuid Frankrijk binnen 1 week. Daarna uitstekende after sales service middels mailtje over de levering vragen van de klant etc.

• Ron Cramer
    Review voor Solero Parasols

Na mijn vraag of Solero Parasols toevallig nog een winddakje had liggen, voor mijn 12 jaar oude Solero Parasol, kreeg ik direct antwoord dat ze gingen zoeken. De volgende dag lag het klaar op hun kantoor in Best. En niet alleen het winddakje, maar ook het doek van de hele parasol. Kosten? Als ik goede zin meebracht, dan werden daarmee de kosten gedekt. Wat een top service. (En laten we wel wezen, mijn 12 jaar oude parasol straalt weer: wat een kwaliteit!). Dankjewel Mirjam Weide en Lacey Geraedts. Jullie service én glimlach is goud waard in deze bizarre tijd.

• Jonathan Van Dessel
    Review voor Solero Parasols

Ontzettend professioneel materiaal en ongelooflijk snelle service. Op paaszondag maestro pro parasol in de late namiddag besteld en op paasmaandag savonds reeds geleverd, topservice! Bovendien nog eens op minder dan 20min gemonteerd.

• I. (anoniem)
    Review voor Solero Parasols

Inderdaad vandaag besteld en morgen geleverd. Correct geleverd na duidelijk telefonisch overleg en advies vanuit het kantoor in Best. Goede zaak. Plaatsing (in dit geval met ingraafvoet zonder beton) is inderdaad goed zelf te doen. Staat als een rots !!