Solidoutdoor.nl

Solidoutdoor.nl

Wij laten u genieten van uw eigen tuin, een groot assortiment plantenbakken, boombakken en tuinmeubelen

Lidmaatschap per 21-06-2018 stopgezet

9,5

• B. Kooij

correct en snel geleverd

• Erik Elbers
    Review voor Solidoutdoor.nl

De bestelling is keurig netjes, en ook snel afgehandeld. Alleen is het jammer dat er geen verdere voortgang gemeld wordt van de afhandeling. Het enige wat je krijgt is een automatisch gegenereerd bericht dat de bestelling aangenomen is.

Ik denk dat een tussentijds bericht van "uw order is verwerkt/verzonden" op zijn plaats is.

• Nico Jetten
    Review voor Solidoutdoor.nl

ik ben zeer tevrede met zoveel met de uitleg van het product
    als er iemand in de familie of vriendenkring iets van deze producten nodig heeft zal ik tijd voor je tuin.nl aanraden

• Sandra
    Review voor Solidoutdoor.nl

Grote houten plantenbak besteld, en enkele dagen later netjes op een pallet afgeleverd in Belgie

• Endy
    Review voor Solidoutdoor.nl

Ik wilde graag echt goede plantenbakken(geen bakjes die na een jaar zijn vergaan van een tuincenter) aanschaffen en kwam via het internet bij Tijd voor je tuin uit. Voor mijn bestelling werden mijn vragen omtrent kwaliteit en afwerking netjes beantwoord. Bezorging werd op de ochtend van bezorgen afgebeld wegens omstandigheden, vervelend(ik was er speciaal voor thuisgebleven) maar dit kan gebeuren. Jammer vond ik dat bij bezorging uiteindelijk 1 scheur in een poot aanwezig was die gezien had moeten worden(ik heb dit thuis nog laten controleren door een vakman die in houtbewerking zit) en ook door tijd voor je tuin hersteld had kunnen worden. Mij werd na enkele pogingen middels mail en telefonisch contact geadviseerd om het met lijm in te smeren en af te klemmen en daarna op te schuren. Een rit naar de bouwmarkt, een bus D4 lijm a 15 euro en wat werk na is het door me zelf hersteld. Dit vind ik voor 2 plantenbakken, in totaal 751,95 euro incl verzenden, toch wel een zwaar minpunt. Ondanks dit minpunt, en dat ik de service beter zou willen zien, ben ik wel blij met de bloembakken. Helaas kan ik geen keuze selecteren tussen goed en matig(beoordeling was beter als het een schaal tussen 0-10 had. Dan had ik een betere score (6) kunnen toepassen die iets gunstiger over komt. Nu heb ik, omdat het meer naar beneden overkomt 'matig' moeten kiezen. Hopelijk kan tijdvoorjetuin m.b.t laatste controle en de service wat verbeteren. Kijk maar bij de andere beoordelingen, als bestellingen goed worden geleverd dan zijn kopers ook echt tevreden, zijn er echter problemen dan wordt de service als punt gemeld.

• Bram van der Linden
    Review voor Solidoutdoor.nl

Prima. Producten werden snel geleverd, zijn van goede kwaliteit en werd goed op de hoogte gehouden van de aflevering.

Leuk ook dat de bezorger ook een foto per whatsapp verstuurde na het plaatsen van de bakken.

• E.H. van den Hoek
    Review voor Solidoutdoor.nl

Afspraken goed nagekomen en een prima produkt geleverd.

• W.Gouda
    Review voor Solidoutdoor.nl

Zeer tevreden klacht werd onmiddelijk opgelost

• Tirza
    Review voor Solidoutdoor.nl

Hele goede service, kortere levertijd dan verwacht wegens de voorraad. We zijn ook nog eventjes geholpen met het inladen van de bankjes. Heel fijn!

• Corrie de Beer, verloskundig centrum Groei
    Review voor Solidoutdoor.nl

heel tevreden. Persoonlijk contact per mail en per telefoon. Goed overleg over de planning / bezorgtijd.

• Hans Petter
    Review voor Solidoutdoor.nl

De 4 bestelde hardhouten plantenbakken werden in overleg binnen enkele dagen netjes thuis afgeleverd.
    De zijn mooi om te zien en van uitstekende kwaliteit.
    Inmiddels met planten gevuld zijn ze een sieraad voor de tuin.
    Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

• Blatter
    Review voor Solidoutdoor.nl

De website is wel toegankelijk maar als eerste gebruiker niet overzichtelijk.
    Ik heb hier over moeten bellen om inzicht te krijgen.
    Ik heb 2 bloembakken met zwenkwiel bestelt, hier over werd terug gebeld omdat 4 zwenkwielen niet kan.
    De website zou dit kunnen onder vangen.
    De bakken voldoen nu prima

• Marc
    Review voor Solidoutdoor.nl

Ik ben heel tevreden. Alles ging goed.

• Erik
    Review voor Solidoutdoor.nl

Zeer mooie bank op de toegezegde levertijd.

• Marie D.
    Review voor Solidoutdoor.nl

Perfecte opvolging, een deel van de bestelling was zoekgeraakt maar dit werd heel vriendelijk en vakkundig opgevolgd en de volgende dag was de volledige bestelling geleverd!

• Bart
    Review voor Solidoutdoor.nl

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Correcte (en gezellige) bezorging.

• Bart Kroon
    Review voor Solidoutdoor.nl

vt neomestlr et diedis e sconeTdgnu,mdkaiieenernnagen e.eo1gmtw eohtep)lpiie utean od hvrk hes n ta edc r ed saecoeeee Ecjicedtcgdegrdooettanooetoitlia .mugrt ahpnreunjesamoettineroere e n inaaipstnngi kgnrne lr dsewntvrdndeerograeva ebet pe(w a .aioav ose o

• Patric gijs
    Review voor Solidoutdoor.nl

We zijn zeer te vreden goede kwaliteit
    Douglas hout plantenbakken
    Het staat heel mooi op het dakterras
    Binnen een week geleverd
    Vriendelijk personeel met 1 woord super

• Daw
    Review voor Solidoutdoor.nl

Snelle levering en kwaliteit is erg goed

• Bart
    Review voor Solidoutdoor.nl

Een echt mooi gemaakt te en afgewerkte grote plantenbak gekocht. Eenvoudig op te halen.