Solutix Webwinkels

Solutix Webwinkels

Dompelaar.com is een
webwinkel gespecialiseerd op
het gebied van dompelaars.
Scherpe prijzen en snelle
leveringen.

Lidmaatschap per 05-04-2016 stopgezet

6,4

• willem
    Review voor Solutix Webwinkels

Maandag dompelaar besteld, alles uit voorraad leverbaar stond er op de site. Wij hadden het product snel nodig dus dat wat mooi. Inmiddels is het donderdag en nog niets, bij de order staat in uitvoering zonder verdere info.
    E-mail gestuurd met correcte vraag, geen antwoord. Uiteindelijk een 06 nummer gevonden, wordt niet opgenomen.

• Alexander
    Review voor Solutix Webwinkels

Dompelaar besteld en betaald, na een week nog steeds geen verzend bericht of dompelaar.
    Contact opgenomen via de juiste route, geen reactie hier op. Geld terug gevorderd via de bank. Waarschijnlijk gewoon iemand die het er voor de lol bij doet. Geen professional thats for sure.

• Erwin van der Sligte
    Review voor Solutix Webwinkels

25-05-2014 hier een bestelling geplaatst, even later bleek dit toch niet wat ik moest hebben.
    dezelfde zondagmiddag een annuleringsmail gestuurd, zeer snel antwoord en ook zeer snel geregeld....werkelijk klasse.

• van Voorst

Snelle levering.

• H. Francken
    Review voor Solutix Webwinkels

Ik heb pas een dompelaar gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het apparaat en de snelle levering. Ook was de eigenaar goed bereikbaar en werd ik snel en netjes geholpen met mijn vragen.