Somultishop
Betaalbare producten voor in en om
het huis

Lidmaatschap per 24-04-2015 stopgezet

7,5

• Oruc
    Review voor Somultishop

Iets duurs gekocht van ongeveer €550,- en wacht al dagen tot levering. De spullen zijn zogenaamd bij postnl, en postnl verschuift iedere dag de leverdag op. het is heel vreemd, als wij somultishop bellen, moeten wij van hun bij postnl gaan bellen over de status van onze bestelling. is toch vreemd dat ik postnl moet bellen, ik werk niet samen met postnl maar somultishop!!! Ik zou zogenaamd gisteren gebeld worden, geen telefoontje. ik probeer ze vandaag al vanaf 09:00 uur te bellen, maar krijg iedere keer te horen we zijn open vanaf 09:00 uur tot bla bla.. Hallo het is al 09:00 uur geweest!!!! Echt een hele slechte ervaring!!! Wordt nooit meer hier shoppen!!!!

• Kegam
    Review voor Somultishop

Kapstok geleverd gekregen. Fabricage fout en deze daardoor teruggezonden op hun aanraden. Nu al 2 weken geen reactie meer, niet via de e-mail of telefonisch. Telefonisch trouwens NIET TE BEREIKEN! Slechte service.

• Bouter
    Review voor Somultishop

Tuinbank besteld op donderdag. Deze zou uiterlijk woensdag worden bezorgd. Na 3x bellen werd hij uiteindelijk op zaterdag geleverd (te laat voor verjaardagscadeau). Telefonisch contact verliep slecht; er werd regelmatig niet opgenomen en ook niet teruggebeld als dat beloofd was. De bank is overigens niet van goede kwaliteit; een aantal planken is beschadigd en het geheel wiebelt als je er op zit. Geen goede ervaring dus.

• Linda
    Review voor Somultishop

Slechte ervaring! 17-2 bestelling gedaan, was 3-5 dagen levertijd. Netjes gewacht. Na 5 dagen nog niets gehoord, geen mail dat t verlaat was. Gebeld op 24-2, ik stond al op het 'lijstje' om gebeld te worden die dag. Belofte dat ik het vrijdag (of za) zou krijgen. Ik heb die dagen wo do hun gepoogd te bellen of het nu echt verstuurd werd. Maar ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ze zeggen van 9.00-13.00. Maar je krijgt een bandje steeds weer. Op site een chat waar ik nooit iemand heb gezien. Op 28-2 mail dat het verzonden is. Heb uiteindelijk mijn product 3-3 ontvangen. Een bestelling kan vertraagd zijn, maar er is totaal geen communicatie naar de klant hierover. En je kan hun per chat/telefoon niet bereiken. En je betaald wel vooraf dus dat voelt niet vertrouwd. ze maken reclame voor nr 1 webshop nou die zin mogen ze van site halen.Ze komen niet in de buurt van de bekende webwinkels!

• Marieke
    Review voor Somultishop

Snelle levering en een mooi product. Tevreden met mijn aankoop en de afhandeling.

• Vincent Schenk
    Review voor Somultishop

Webwinkel op marktplaats tegen gekomen. Erg tevreden over de snelle afhandeling zondagavond besteld en woensdag in huis.

• Mark
    Review voor Somultishop

Prima service... Zowel via mail als telefonisch goed bereikbaar!

• Tetske
    Review voor Somultishop

Leuk product voor een leuke prijs. Netjes bezorgd.

• Boris

Goed en snel

• Goudman
    Review voor Somultishop

Goede en snelle levering , produkt komt overeen met aanbod.

• Meike
    Review voor Somultishop

Ik heb bij somultishop een drukbank en een pull up stang besteld.
    Mijn drukbank heb ik (deels) binnen gekregen. De schroeven waren helaas niet compleet en aangezien ik nog geen reactie heb gekregen heb ik deze uiteindelijk zelf maar bij de bouwmarkt gehaald zodat ik hem alsnog in elkaar kan zetten.
    Ook was de beschrijving heel onduidelijk. Maar, uiteindelijk staat hij, helaas niet met behulp van somultishop.
    Verder heb ik mijn pull up stang nog steeds niet gekregen. En aangezien ik geen reactie krijg op mijn mailtje weet ik niet of ik die nog krijg of dat ik mijn geld terug krijg.
    Beetje jammer dit..

• HJ
    Review voor Somultishop

Nette en goede communicatie. Product goed ontvangen

• Eddy
    Review voor Somultishop

Prima levering van het toestel . Geen 5 sterren omdat ik het nooit geef . Garantie nog niet nodig gehad .

• M.G
    Review voor Somultishop

10 December besteld 2w later pas in huis, product defect en beschadigd.
    Wekenlang bellen en mailen geen reacties!
    Echter toen ik rechtsbijstand ingeschakeld had "1week geleden" mocht ik dan toch een reactie ontvangen ..
    Product gratis terug mogen sturen en binnen 3 dagen een nieuw en onbeschadigd product mogen ontvangen ..
    Volgende x toch maar een andere webshop zoeken ...

• Adrie van der Sloot
    Review voor Somultishop

Snel geleverd en de missende delen na een telefoontje ook de volgende dag in huis.

• M.van Deemter

snelle levering, keurig verpakt,

• vd brule
    Review voor Somultishop

2 ligbedden besteld. Bij telefonische bestelling werd gezegd dat het best wat handigheid en geduld vergt om de bedden in elkaar te zetten. Dat klopte inderdaad want ik kreeg ze niet in elkaar. Hierover een mail gestuurd en ik heb keurig een monteur/technicus aan de telefoon gehad die vertelde wat ik moest doen. 4 van de 6 schroeven heb ik vastgekregen. De overige twee zitten bij de onderkant waar je voeten liggen dus daar komt toch geen gewicht op. Dat laat ik maar zo. Maar de service (terugbellen) was netjes.
    Had ik niet verwacht.

• j van opijnen
    Review voor Somultishop

Het hok is op zich prima alleen jammer dat het een heel bouwpakket is dat moet ook wel maar zoals achterkant en zijkant had voor mij 1 plaat mogen zijn de levering vind ik wel lang duren is geen 3 tot 5 dagen we hebben er ander halve week op moeten wachten

• annemarie de leeuw
    Review voor Somultishop

keurige levering en prijs was ook zeer gunstig kortom, super!

• tonnie
    Review voor Somultishop

de eerste kennismaking is goed bevallen.