Sophie's Favorites

Sophie's Favorites

Onze wikkeldoeken zijn een musthave in de begin jaren van je kleintje. Je zult de doek dagelijks gebruiken tijdens het voeden, na het badje, onderweg, op de arm of in de box. Dankzij de wikkeldoek voelt je kindje geborgenheid en blijft je kindje heerlijk warm. Een wikkeldoek is een perfect cadeau voor de babyshower of als kraamcadeau. Waarom? Omdat je zeker weet dat de kersverse papa en mama de wikkeldoek zullen gaan gebruiken.
Wikkeldoeken , Zwanger en baby , Duurzaam
9,9

• Cynthia Godschalk
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Vraag werd snel beantwoord, goede service en mooi product.

Antwoord van Sophie's Favorites

Hoi Cynthia, dankjewel, wat fijn om te horen! Heel veel plezier met de wikkeldoek!

• Simone
    Review voor Sophie's Favorites

Heerlijke wikkeldoeken en mooi ingepakt met een kleine verassing

• Hoe beoordeel je Sophie's Favorites?

• Cathy Ladiges-Aussems
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Mooi aanboed van prachtige artikelen! De bestelling was zo verzonden en binnen. Het uitpakken was zeker een feestje! Het was als een cadeau uitpakken. Ook de eigenaresse is super lief en enthousiast en stopt er een lief handgeschreven kaartje bij. Ik ga zeker meer bestellen!

Antwoord van Sophie's Favorites

Hoi Cathy, wat super leuk om dit te lezen, heel erg lief, dankjewel! Nogmaals heel erg veel plezier met de verschoonmat.

Liefs,
    Jane

• Jacobien Smink
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Hele mooie, handgemaakte spulletjes! Erg blij met de wikkeldoek.

Antwoord van Sophie's Favorites

Hoi Jacobien. Wat ontzettend leuk om te horen! Ik wens jou heel veel plezier met de wikkeldoek!

Liefs, Jane

• H. Weber
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Wat een heerlijke zachte wikkeldoeken! Dankzij de cadeauservice en de mogelijkheid een persoonlijke boodschap toe te voegen is het helemaal een feestje om de wikkeldoeken cadeau te geven.

• Marlon Van Der Slikke
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Fijne service, persoonlijk, meedenkend en onwijs leuk om uit te pakken.

Antwoord van Sophie's Favorites

Hoi Marlon, dankjewel voor je mooie review! Heel veel plezier met je aankoop.

• Aliene
    Review voor Sophie's Favorites

Mooie wikkel doek. Goede kwaliteit stof.

• Nicole
    Review voor Sophie's Favorites

Fijne service en hele mooie producten. De omslagdoek is zo ontzettend zacht, dat ik niet kan wachten tot de baby er straks in ligt.

• Marjan

Snelle bezorging. Meedenken. Mooi en netjes ingepakt. Heel attent

Antwoord van Sophie's Favorites

Hoi Marjan, dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat een prachtig cadeau voor je dochter. Hopelijk heeft ze er veel plezier van.

• Hans Weber
    Geverifieerde klant van Sophie's Favorites

Kwalitatief duurzame wikkeldoeken welke ideaal zijn in gebruik, onze dochter vind de wikkeldoek zalig na het douchen en het houdt haar warm