Soque
Vrolijke sokken, grappige sokken, gekke sokken, daar worden wij van Soque blij van. Leuk om cadeau te geven en leuk om cadeau te krijgen! Bij ons vind je alleen de meest bijzondere sokken. Zoals onze mismatched sokken, lekker out of the box. Want het leven is al serieus genoeg. Wie wat meer kleur in zijn leven kan gebruiken, kan bij Soque zijn hart ophalen!
De zekerheden van https://soque.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn Saskia en Guido. Liefhebbers van alles wat wollig is: katten, fleece dekentjes, dikke truien en sokken! Drie weken na onze trouwerij volgde ziekte van Saskia, waarbij lang herstel nodig was. Daarbij hebben we geleerd de waarde van iedere dag in te zien. Het leven is te kort om alles serieus te nemen. Van iedere dag kun je een feestje maken en dat begint ’s ochtends al met het aantrekken van de leukste sokken. Soque is opgericht om kleur te geven aan het leven. Want eigenlijk is iedere dag een cadeau, dat gevierd mag worden. Met de grappige sokken van Soque begin je je dag met een vrolijke noot, een knipoog naar het leven.

Bekijk Manifest