Sound Advice
Sound Advice is een Single Brand webshop waar alle populaire artikelen van het Amerikaanse luidsprekermerk Klipsch verkocht worden. Van de zeer exclusieve Heritage lijn tot aan oortelefoons en hoofdtelefoons.

Lidmaatschap per 30-07-2018 stopgezet

• Frank Helwegen
    Review voor Sound Advice

uitstekende persoonlijke benadering, direkt bereikbaar voor advies, levering via importeur Klipsch na een paar dagen met geregeld info via mail over status bestelling

Antwoord van Sound Advice

Geachte Heer Helwegen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug in de shop voor een volgende bestelling of als u vragen heeft over uw apparatuur, dan zijn we altijd bereikbaar op het bekende telefoonnummer. Veel plezier met uw headset !

• Maarten van der Zandeb

Helemaal prima

Antwoord van Sound Advice

Dank je wel voor de review Maarten, veel plezier met de headset !

• erwin heine
    Geverifieerde klant van Sound Advice

Fantastisch geholpen.

Antwoord van Sound Advice

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u tevreden bent, we wensen u veel en lang plezier van uw Klipsch subwoofer.

• Zoran
    Review voor Sound Advice

Duidelijk deskkundige op andere kant, zeer vriendelijk en professioneel. Aardig geholpen zelfs op zaterdag en via whatsapp.

Antwoord van Sound Advice

Dank u wel voor deze vriendelijke review. We zijn altijd bereid om onze klanten te assisteren om het beste uit hun aankopen te halen. Veel plezier met uw speakers en sub.

• Augustin
    Review voor Sound Advice

Geweldig bedrijf, goede service en persoonlijk contact.
    Gastvrij en iemand met meer dan kennis en ervaring.
    Voor mij is SoundAdvice de plek voor audiofielen zoals ik.
    Bedankt!

Antwoord van Sound Advice

Dank u voor uw beoordeling, fijn om te horen dat we u naar tevredenheid konden helpen.

• Dico
    Review voor Sound Advice

Geweldig bedrijf, goede service!! Ga zo door.

Antwoord van Sound Advice

Dank u wel, veel plezier met uw aankoop !