Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
De zekerheden van https://www.soxs.co

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.