Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
5.556 klantbeoordelingen
Filter 5458 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2596 met beschrijving

Taal

• F.A. de Boer

de sokken zijn heerlijk

• Tamara Cleef
    Review voor Soxs.co

Vandaag mijn SOXS binnen gekregen, en ze stelde zéker niet teleur! Sowieso was de verpakking keurig netjes én waterdicht verpakt. Eenmaal geopend zat er een persoonlijk, handgeschreven! kaartje bij wat alleen maar meer bijdroeg aan het warme gevoel, echt superleuk! En dan de sokken, ik had de kniekous variant gekozen in een lichtgrijze wollen kleur, in 1 woord ge-wel-dig! Netjes afgewerkt, stevig maar toch zacht en idd zonder kriebels (zoals die wollen truien van oma..heel lief maar om gek van te worden!) Ik heb ze nu al bijna 4 uur aan, én zonder ze 1x op te trekken want ze blijven keurig op hun plaats zitten en heerlijk warme voeten&benen. Dit is mijn beste aankoop van 2021 ;-)) Nu willen mijn man en zoon ze ook hahaha. Een echte aanrader voor de koukleumen onder ons. SOXS bedankt voor de super service en nóg betere sokken!!

• Hoe beoordeel je Soxs.co?

• Nicola Broekhuizen
    Geverifieerde klant van Soxs.co

topservice en persoonlijke benadering een attent kaartje bij de bestelling en superverzorgd ingepakt

• Bianca
    Review voor Soxs.co

Snel geleverd, mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij waardoor het heel persoonlijk wordt. Echt super leuk! Geeft je gelijk het warme gevoel.
    Daarnaast zitten de sokken lekker warm. Ik heb geen pantoffels meer nodig.

• Maja Savenije

The socs are best ever!

• Albert
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Snel bezorgd, goed verzorgd en uitstekende sokken.

• Madelon Uijttenboogaart

Snelle levering, mooi product

Beste Madelon,

Dank je wel voor de review, wat super dat de warme Soxs snel in huis waren.

• Debbie Schreuder
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Mooie zachte sokken. Snelle service.

Beste Debbie,

Dank je wel voor de review.

• J Voortman

Great and fast service!

Beste J,

Thank you for your review,

Have fun with the warm Soxs!

Warm regards,

• Elies Pasveer
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Fantastisch! Dank jullie wel!

Beste Elies,

Dank je wel voor deze review!