Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
5.794 klantbeoordelingen
Filter 5688 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2741 met beschrijving

Taal

• steffan
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Soxs are selling a great product. To get for yourself and to give as present to others. Deliveries are always accompanied by a personal note, terrific.

• Carmen Keller

Fast Delivery

• Hoe beoordeel je Soxs.co?

• chantal van der meer

Super service 👌

• Monique Otte

very good quality

• Helga Nagels
    Geverifieerde klant van Soxs.co

fast delivery, best socks ever!

• Inge Meeuwenoord

Snelle levering, mooi verpakt

• Nini Weenink

Great service

• Manja Mauser
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Snelle levering, mooi ingepakt, persoonlijk kaartje erbij en super geholpen toen de maar niet juist bleek. De sokken zelf zijn geweldig: de slaapsokken heerlijk warm, knellen niet maar je raakt ze ook niet kwijt in bed ;-) En dan steun je ook nog een mensen die wel wat warmte kunnen gebruiken. Leuk voor jezelf én om een ander cadeau te doen!

• C Brederveld

------

• Erica Rhee
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Customized en toch snel geleverd!