Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
6.922 klantbeoordelingen
Filter 6798 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3214 met beschrijving

Taal

• Elly

Fast delivery.

• Karin Lemmens

Great cosy soks

• Hoe beoordeel je Soxs.co?

• Femke Kroonen
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Great service, kind people, beautiful Soxs

• Anke
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Even op de wachtlijst gestaan, maar binnen een week al bericht dat het model weer op voorraad was

• Anita van Gool

• Jojanneke
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Super fijne sokken, heerlijk warm, van goede kwaliteit.

• trudy van de Ven
    Geverifieerde klant van Soxs.co

prachtige sokken die een plezier zijn om weg te geven

• Renate Kamphuis
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Mooie verpakking met persoonlijke aandacht

• Th. van Erp

Perfect thanks

• Wim Edens
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Perfecte sokken maar stevig aan de prijs

• Marleen
    Geverifieerde klant van Soxs.co

The most wonderful socks I've ever owned! Lately been suffering from cold feet in bed and started to wear ordinary cotton socks. Hmpf! NOT good.
    But since I own these wonderful pure wool socks from SOXS I've slept like a baby!!

• Margot Hillege
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Although I personalised my soxs, they came in quickly! Thank you so much for the fast service

• James Hook
    Review voor Soxs.co

Toppie sokken, heerlijk warm, beste sokken ooit. Ik kreeg ze voor mijn verjaardag

• Clara Klerk
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Heerlijke sokken en ook heel mooi zonder gekriebel

• Jit Pater

Lekkere sokken

• Erik

Clear website, fast delivery

• Tinie Zanden
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Zeer goede service. Lossen priblemen snel maar ook erg vriendelijk op

• Sietske Schutte
    Geverifieerde klant van Soxs.co

quickly and accurately and the gevulde speculaas koek much appreciated

• Schooten
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Goeie service, snelle levering en duurzaam product!!

• Rutger Nieuwold
    Geverifieerde klant van Soxs.co

‘Besteld voor 16:00 uur, volgende dag geleverd’ is niet gelukt. Wel keurig verpakt en mooi/goed product.

Antwoord van Soxs.co

Beste Ruger

Wij doen alles om 16:00 de deur uit. Daarna is DPD of DHL aansprakelijk voor het op tijd of te laat leveren. Maar bij deze onze excuses. We zijn blij dat u verder tevreden bent met onze heerlijke sokken.

Warme groet,

Tygo - Team Soxs