Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
4.116 klantbeoordelingen
Filter 4047 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1880 met beschrijving

Taal

• Florence Corrall
    Geverifieerde klant van Soxs.co

I love the product, the best socks ive ever owned

• Maud Clever
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Geweldig mooie, warme sokken. Snelle service en goede info via mail.

• Hoe beoordeel je Soxs.co?

• Cate Broers
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Love their product. My feet feel nice and warm and never too hot. I got an extra anti-slip pair to see how they keep. Because my first pair was worn to the bone.

• H. M.
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Customer service is quick, responsive, helpful, clear and goes that extra mile. I only doubted very long before ordering because it's not clear to me what color is 'grey' or 'dark grey' and what makes a sock 'black' label. Why the labels? And why make distintion between male and female?

• Irene ten Pas
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Snelle levering. Netjes en mooi verpakt

• Inge
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Mijn bestelling was niet geleverd. Na tel contact is deze nogmaals verzonden.

• Roselly Hendriks

Absolutely

• Susanne Nijland

Mooi sokken, snelle levering

• E Brinkman
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Mooie sokken! Heerlijk warm. Snelle en goede service.

• sabine cillis

good price