Soxs.co
SOXS.CO is erin geslaagd een wollen sok te produceren die heel veel voordelen kent ten opzichte van de traditionele geitenwollen sokken zoals wij die kennen. De Soxs zien er om te beginnen enorm hip uit, met hun schitterende pasvorm en de opvallende gekleurde merklabels. Maar ze zijn niet alleen mooi, de super zachte wol die afkomstig is van Nieuw-Zeelandse schapen wordt ook nog eens duurzaam vervaardigd, met respect voor het dier. Dit wordt ‘eco-wol’ genoemd. Verantwoord geschapen wollen sokken dus.

De wol afkomstig is uit Nieuw-Zeeland, en wordt volledig in Europa tot sok verwerkt. De finishing touch, het traditioneel met de hand labelen van het eindproduct, gebeurt in Nederland zelf. Lekker vertrouwd en dicht bij huis.

Oké, toegegeven. Wanneer je aan wollen sokken denkt, denk je bijna altijd aan gekriebel. Laat dat vanaf nu nou eens verleden tijd zijn! SOXS.CO biedt namelijk ‘100% antiprikgarantie’. Zóveel voordelen, best een ‘prikkie’ dan toch? (Of: En dat voor een ‘prikkie’.En die eeuwige zweetvoeten? Ook daarmee hebben wij afgerekend. Soxs zijn ademend én vochtregulerend, wat ze ideaal maakt voor mensen die last hebben van voeten die overmatig transpireren.

Nou horen we je denken: ‘Allemaal leuk en aardig, maar wanneer trek ik deze Soxs nou aan?’ Geen paniek, ook op dat gebied hebben wij natuurlijk al lang met je meegedacht. Aangezien Soxs mooi strak om de voet zitten, kunnen ze gewoon in je schoenen (en/of laarzen) worden gedragen. Het trendy design doet het er nog modieus uitzien ook. Gebruik jij ze liever als skisokken? Gelijk heb je, ook daarvoor zijn ze uitermate geschikt! En niet te vergeten zijn Soxs jouw meest betrouwbare vriendjes om thuis te gebruiken als pantoffels en lekker mee te chillen op de bank. Onmogelijk om dan nog koude voeten te hebben!

Was dat het dan? Nee, ook daarmee is nog niet alles gezegd. We hebben het immers nog niet gehad over de ideale pasvorm. Soxs sluiten overal mooi en solide om de voet heen, maar behouden toch hun elastische karakter en zakken daardoor niet steeds af. En nog zo’n gaaf voordeeltje: in tegenstelling tot de meeste wollen sokken, kunnen Soxs gewoon (op 30⁰) in de wasmachine. Is dat even fijn! Dit alles bij elkaar opgeteld maakt van een paar Soxs je beste maatjes, die je eenmaal aangetrokken het liefste nooit weer uit zou doen.
5.244 klantbeoordelingen

Uitstekende service.
    Mooie sokken.
    Zeer snelle levering.
    Bedankt!

• Hoe beoordeel je Soxs.co?

• Wina Sitaldin
    Geverifieerde klant van Soxs.co

I received my order in two days, as they promise, so many sweet cards in my package, very sweet...

• jolanda Brinkman

GREAT

• Dave van Maaren
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Geweldig product service en afhandeling

• Chantal Francissen
    Geverifieerde klant van Soxs.co

geen verzendkosten bij inlevering kortingsbon als je na inlevering boven minimale bestelbedrag komt

• Linda Tiemstra
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Great service, nice card written by some1 woring there :)

• Carin

Top sokken en service

• Bengt Andersson

Great service

• Els De Keijzer
    Geverifieerde klant van Soxs.co

Quick service, good products!